21. 8. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Slavíme desetileté výročí s M-Files

Slavíme desetileté výročí s M-Files

V červenci 2020 je tomu přesně deset let, co jsme navázali partnerství se společností M-Files a započali distribuci tohoto DMS systému v Čechách a na Slovensku.

Toto výročí nás přimělo k malému ohlédnutí a zhodnocení, jak nám společné partnerství prospívá.

Myslím, že můžeme neskromně říct, že za těch deset let jsme ušli obrovský kus cesty a M-Files se doslova staly součástí našich životů.

Začali jsme tím, že jsme systém naimplementovali v naší společnosti a naučilo se ho aktivně používat přes padesát osob. Tak jsme se na vlastní kůži seznámili s mnoha výhodami i úskalími a byli jsme tak lépe připraveni na podobné situace rychle reagovat i u našich zákazníků. Praxe nám potvrdila, že každý zákazník je odlišný a pružnost systému nám umožňuje přizpůsobit se nejrůznějším prostředím a vyhovět různorodým požadavkům jednotlivých zákazníků.

Po celou dobu naší partnerské spolupráce zajišťujeme překlady systému do českého jazyka, aby byl uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

Máme na svém kontě desítky úspěšných implementací ve společnostech v nejrůznějších odvětvích a tisíce koncových uživatelů, kterým M-Files dnes a denně pomáhají v jejich činnostech.

Mezi naše spokojené zákazníky patří např.

  • BONATRANS GROUP, a.s.
  • ZAT a.s.
  • PROFI-MEN, s.r.o.
  • NAREX Ždánice, spol. s r.o.
  • KASPER KOVO s.r.o.
  • NG Management, s.r.o. člen skupiny NATLAND Group
  • a další

O M-Files doslova řekli:

„Hlavním přínosem tohoto řešení je jednoduchost a bohatost konfigurace a to, že jsme schopni si ji realizovat sami. Uživatelské rozhraní je navíc velmi blízké Windows. Oceňujeme možnost nastavení workflow, využívání šablon řízení přístupu. Za nejdůležitější však stále považuji pořádek v dokumentech.“ Jaroslav Jančík, ZAT a.s.

„Zakládáním pracovně právních dokumentů do elektronické evidence v M-Files došlo ke zjednodušení a zrychlení práce vedoucích pracovníků s údaji z osobních spisů jejich podřízených zaměstnanců a také k jištění dokumentů pro případ jejich poškození či ztráty v případě krádeže nebo živelné katastrofy.“ Dagmar Papíková, KASPER-KOVO s.r.o.

Spokojenost a reference našich zákazníků považujeme za nejvyšší ocenění naší práce.

Mohlo by vás zajímat

Předpovědi IFS pro oblast výroby v roce 2024 IFS předpovědi pro výrobní průmysl 2024

Předpovědi IFS pro oblast výroby v roce 2024

15. 1. 2024

V roce 2023 čelili výrobci intenzivním výzvám, od zvýšené konkurence na trhu, přes složité požadavky zákazníků až po zpřísňující se předpisy. Aby si výrobci udrželi konkurenceschopnost…

Číst více
Transformace krizového managementu

Transformace krizového managementu

13. 9. 2021

Krizoví manažeři čelí v současných dobách díky probíhající pandemii své největší výzvě. Zvětšují se regulační tlaky, komplikují se procesy související se správou vzdálených pracovníků a zároveň rostou…

Číst více
Novým generálním ředitelem CDC Data byl jmenován Pavel Smoleň. Luboš Strapina se stal členem představenstva firmy

Novým generálním ředitelem CDC Data byl jmenován Pavel Smoleň. Luboš Strapina se stal členem představenstva firmy

17. 1. 2022

Brno, 17. leden 2022 – Společnost CDC Data, poskytovatel komplexních ICT služeb, oznamuje významné personální změny: Novým generálním ředitelem společnosti se od 6. ledna 2022 stal Pavel…

Číst více
Služba SAP SystemInspection a její přínosy

Služba SAP SystemInspection a její přínosy

9. 5. 2023

Služba SAP SystemInspection je unikátní produkt společnosti Fujitsu, který CDC Data, jako největší servisní partner, nabízí uživatelům systému SAP. Kombinuje investigativní monitoring infrastruktury (bez ohledu…

Číst více

Webináře DMS Připravili jsme pro Vás sérii webinářů na téma - Pořádek ve firemních dokumentech, snadno a rychle

ZJISTIT VÍCE