30. 5. 2022
2 min.
Michaela Králová

Kdo nám věří/7.část PROFI-MEN

Kdo nám věří/7.část PROFI-MEN

Další díl našich zákaznických referencí je věnován personální společnosti PROFI-MEN, která s úspěchem používá námi dodaný systém M-Files, pro oblast řízení lidských zdrojů, již od roku 2016. Přečtěte si, jaké jsou jejich zkušenosti a co na systému nejvíce oceňují.

O společnosti PROFI-MEN

PROFI-MEN, s.r.o. je českou personálně poradenskou a vzdělávací společností, která si klade za cíl poskytovat komplexní podporu a služby v oblasti moderního personálního řízení. Do této oblasti spadá provádění personálních auditů, organizačních auditů, budování a rozvoj personálních útvarů, tvorba systémů hodnocení a motivace zaměstnanců, vzdělávání, příprava a trénink zaměstnanců firem a společností z podnikatelské i nepodnikatelské sféry. Velkou pozornost věnuje také vzdělávání a rozvoji HR manažerů a specialistů. Proto průběžně vytváří a dále rozvíjí odborné vzdělávací programy pro oblast HR. PROFI-MEN působí na trhu také jako personální agentura a poskytuje plnou podporu zájemcům o změnu pracovního uplatnění, kteří hledají nové možnosti a seberealizaci. „Jedním ze základních pilířů filozofie společnosti je mít spokojené zákazníky a mít radost z výsledků práce,” říká zakladatel společnosti Ing. Vladimír Pozdníček.

Rozvoj aplikace v reálném čase

Pan Ing. Vladimír Pozdníček po založení své firmy v roce 1994, začal používat pro evidenci firemních aktivit aplikaci Quatro Pro vyvinutou společností Borland. Jednalo se o velmi podařený produkt typu tabulkového kalkulátoru, ve kterém bylo možné vytvářet různé agendy, využívat makra, přizpůsobovat je aktuálním potřebám a vytvářet aplikace pro řízení firemních agend. Flexibilní prostředí aplikace umožňovalo doplňovat funkce, které se s rozvojem podnikání objevovaly. Jednalo se například o evidenci uchazečů, přiřazování kandidátů a pozic, sledovaní zakázek, automatizované vytváření nabídek a jejich exportování pro vystavení na webu nebo odeslaní e-mailem atp. Základní výhodou tohoto řešení pro společnost PROFI-MEN byla rychlá a jednoduchá přizpůsobitelnost, takže nové podnikatelské aktivity bylo možné zapracovávat již od samého počátku jejich vzniku.

Technologické změny v IT ovlivnily záměry

S příchodem nových technologií po roce 2010 přestalo být prostředí Quatro Pro výrobcem podporované a společnost PROFI-MEN byla postavena před rozhodnutí o změně firemního informačního systému. Cílem bylo najít takové prostředí, do kterého by bylo možné data za období více než dvaceti let naimportovat. Zároveň aby bylo průběžně přizpůsobitelné, umožňovalo využívat současné technologie, bylo cenově dostupné a samozřejmě podporované perspektivním dodavatelem.

M-Files pracuje s dokumenty i daty

Rozhodnutí tedy padlo na prostředí, které umožňuje jednoduše zpracovávat dokumenty, protože v této profesi je mnoho informací ukládaných právě ve formě dokumentů. Ale také umožňuje pracovat s daty, jak samostatně, tak i ve spojení s personálními dokumenty a vytvářet firemní agendy. Velmi potřebnou funkcionalitou je také scano- vání dokumentů – například poznámek z jednání, k obchodním případům, k řešení zakázek a jejich ukládání v digitalizované podobě do datového skladu. Pan Ing. Vladimír Pozdníček si nastavil systém ve spolupráci s dodavatelem M-Files, a dále si podle potřeby funkcionalitu prostředí upravuje a doplňuje zcela samostatně.

Přímo v prostředí M-Files si tak vytváří a modifikuje agendy a vlastnosti, jako jsou:

  • Uchazeči
  • Firmy / zákazníci
  • Pozice / zakázky
  • Pohovory a jednání
  • Statistiky
  • Diskuse a komentáře
  • Exporty pro publikaci na portále
  • Přístupová práva pro zaměstnance
  • Personální audity
  • Vzdělávací akce
  • Poradenské akce

Výhodou je bezesporu úspora času, které je dosaženo díky rychlému a přehlednému vyhledávání informací a dokumentů. Důležité je také sdílení dokumentů mezi zaměstnanci firmy, kteří k nim mají snazší přístup. A v neposlední řadě i aktuálnost uložených dat.

Hlavní přínosy

  • Rychlejší a přehlednější vyhledávání dokumentů
  • Snadná správa a úpravy již vytvořených dokumentů
  • Pohodlné sdílení dokumentů v rámci firmy
  • Přístup k uloženým dokumentům a datům odkudkoli
  • Vždy aktuální data

Používání systému M-Files je velmi intuitivní a lehce ovladatelné. Osobně vítám, že si jako správce mohu přizpůsobit uživatelské prostředí interním potřebám firmy,“ uzavírá Ing. Vladimír Pozdníček.

Mohlo by vás zajímat

Revoluce AI: Od science fiction k chytrým výrobním továrnám Spojení AI a ERP

Revoluce AI: Od science fiction k chytrým výrobním továrnám

4. 12. 2023

Výrobní průmysl prochází obdobím transformace, využívá digitální technologie ke zlepšení svých činností a k vyšší efektivitě provozu. S nástupem pokročilejších technologií jako je např. Průmysl 4.0, transformace dat…

Číst více
Levný tisk bez starostí

Levný tisk bez starostí

27. 2. 2023

V podnikovém prostředí, kde firmy tisknou velké objemy dokumentů je velmi výhodná služba pronájmu tiskáren, díky které nemusí investovat do vlastních zařízení. Pronájem obvykle zahrnuje…

Číst více
Astron modernizuje a zefektivňuje své obchodní procesy pomocí ERP systému IFS Cloud od CDC Data ASTRON implementuje IFS Cloud

Astron modernizuje a zefektivňuje své obchodní procesy pomocí ERP systému IFS Cloud od CDC Data

17. 6. 2024

Astron Buildings, největší evropský výrobce ocelových hal, učinil významný krok směrem k modernizaci svých korporátních operací. Společnost se rozhodla implementovat nový ERP systém v polovině roku 2023,…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/10. díl – Marek Smékal

Tým CDC Data se představuje/10. díl – Marek Smékal

16. 5. 2022

Další rozhovor nám poskytl člen našeho projektového týmu, Marek Smékal. Jak dlouho u nás Marek pracuje, čemu se věnuje, co ho na jeho práci baví, nebo…

Číst více

Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.

ZJISTIT VÍCE