17. 5. 2021
< 1 min.
Jiří Prokeš

Otevřeli jsme novou pobočku v Žilině

Otevřeli jsme novou pobočku v Žilině

V rámci rozšíření naší působnosti na Slovensku, otevíráme v květnu novou pobočku v Žilině. Kanceláře se nachází v polyfunkčním objektu Rezidencia lesopark Žilina. Pro fungování na Slovensku byla zvolena právní forma organizační složky CDC Data s vlastním IČ a DIČ pro Slovenskou republiku.

Ihned po otevření posílí náš tým dva noví konzultanti na IFS, kteří Vám budou k dispozici nejen v Žilině.

Věřím, že slovenská pobočka se brzy rozšíří o další kolegy a bude poskytovat plné portfolio služeb CDC Data,“ popisuje plán Luboš Strapina, jednatel CDC Data s.r.o.

Aktuální výpis servisních center a poboček je možné vidět na mapce:

Mohlo by vás zajímat

Chytrá domácnost = 90% soběstačnost a až o 58 % nižší spotřeba energií

Chytrá domácnost = 90% soběstačnost a až o 58 % nižší spotřeba energií

7. 11. 2022

Energetická krize stále pokračuje, konec růstu cen plynu, ropy a elektřiny je v nedohlednu. Jaký bude finální dopad na naše životy, to lze nyní jen těžko odhadovat.…

Číst více
Konference M-Files IMPACT 2024 Konference M-Files - Madrid 2024

Konference M-Files IMPACT 2024

27. 5. 2024

Letošní ročník globální konference M-Files se uskutečnil ve španělském Madridu v polovině května a i my jsme na něm měli své zástupce. Každoroční setkání odstartoval Partner Summit, který…

Číst více
Vytěžování dokumentů v SOPO s.r.o. šetří čas i náklady

Vytěžování dokumentů v SOPO s.r.o. šetří čas i náklady

22. 1. 2021

Ve společnosti SOPO s.r.o. byla v letošním roce naimplementovaná a spuštěná funkcionalita vytěžování přijatých faktur. Společně se společností SOCOS IT s.r.o. jsme vytvořili řešení napojení systému DOCU-X OCR na systém IFS…

Číst více
Šest klíčových oblastí IT, na kterých závisí úspěch digitální transformace vašeho podniku

Šest klíčových oblastí IT, na kterých závisí úspěch digitální transformace vašeho podniku

6. 12. 2021

Díky globální pandemii COVID-19 stále více podniků naléhavě potřebuje digitální transformaci, aby zůstaly nad vodou. To zahrnuje jak organizace, které se o myšlenku dříve zajímaly, ale…

Číst více

Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.

ZJISTIT VÍCE