20. 6. 2022
2 min.
Michaela Králová

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Mobilní funkce je základní součástí jakéhokoli systému poskytujícímu služby a jeho plná integrace do IFS Cloud znamená, že jde o dokonalé provozní řešení, plně integrované, aniž by se jednalo o doplňkový produkt nebo produkt se samostatným rozhraním. Aby mohli být terénní pracovníci produktivní a jejich práce efektivní, potřebují integrovanou technologii pro správu služeb na dálku, která jim zajistí potřebná data v reálném čase a optimalizuje práci a interakci jednotlivých týmů. 

Tento centralizovaný model poskytuje technikům přímý přístup k nejaktuálnějším informacím včetně údajů o zákaznících, aktuálních pracovních příkazů, přístupu k odborníkům a podkladům, stejně jako k požadovaným činnostem před a po práci. Všechny vstupy, které technik potřebuje k provedení první opravy, má tím pádem k dispozici.

Funkce IFS Field Service Management akreditované společností Gartner jsou zabudovány do platformy IFS Cloud a poskytují snadný přístup k nejvýkonnější technologii plánování, sledování a optimalizaci služeb na trhu.

Proč IFS Cloud pro správu služeb?

IFS Cloud umožňuje podnikům poskytujícím služby integrovat nejlepší platformu pro správu služeb ve své třídě s jejich stávajícím systémovým prostředím pro provozní efektivitu a růst výnosů. Platforma podporuje perspektivní servisní organizace na jejich cestě digitální transformace k poskytování služeb založených na výsledcích a bezkonkurenční spokojenosti zákazníků. 

Zákazníci IFS mají přehled o všech činnostech v rámci jejich celého provozu. Plánování je optimalizováno, což usnadňuje správu všeho prostřednictvím jediné platformy – od velkých scénářů až po ty nejsmysluplnější detaily.

Vylepšená mobilita v reálném čase

Platforma IFS Cloud nabízí rozsáhlou funkcionalitu pro mobilní pracovníky, která technikům pomáhá řídit jejich práci v daný okamžik a po celý den jako součást propojeného týmu online i offline.

Obsluha a interakce se zákazníky jsou zefektivněny, plány se sestavují (a upravují) v reálném čase na základě nejlepšího výsledku pro zákazníka, servisní organizaci a vaši firmu.

Zde je postup, jak technologie podporuje techniky v terénu:

  1. Průzkum na začátku směny: Technik se přihlásí a ověří, že je fyzicky schopen vykonávat práci, potvrdí, že má potřebné díly a nástroje pro přidělené úkoly.
  2. Plánování úloh: Technik přistupuje k přiřazeným pracovním příkazům, kontroluje každou úlohu včetně informací o smlouvě, místa, kde se má zapojit, stavu, doby cesty a dalších podrobností.
  3. Požadavky zákazníka: Systém je před zahájením prací integrován se specifickými zákaznickými protokoly, jako je bezpečnost a ochrana zdraví a další předpoklady.

Dokončené pracovní příkazy: Technik zkontroluje rozsah pracovního kontrolního seznamu, aby se ujistil, že byly provedeny všechny požadované akce, ověří hlášení, generuje zprávy o provedení práce, získá odhlášení zákazníka a lokalizuje díly, převody dodávek a další podrobnosti na zajištění opravy.

Vaše cesta do IFS Cloudu

IFS Cloud je pro zákazníky IFS významným krokem kupředu. Více informací o tomto systému naleznete ZDE.

Zdroj: https://blog.ifs.com

Mohlo by vás zajímat

Kdo nám věří/12. část ECONOMIA

Kdo nám věří/12. část ECONOMIA

9. 1. 2023

Ve společnosti Economia, mediálním domě, kde vznikají tituly jako Hospodářské noviny, Ekonom, Respekt, Aktuálně.cz a další, se rozhodli využít našich služeb pro vyřešení problému s pokrytím Wi-Fi…

Číst více
Pro modernizaci ERP systému IFS si společnost ZAT zvolila CDC Data, svého dlouhodobého IT partnera Upgrade ERP systému IFS

Pro modernizaci ERP systému IFS si společnost ZAT zvolila CDC Data, svého dlouhodobého IT partnera

16. 10. 2023

Společnost ZAT, světový dodavatel automatizace průmyslových procesů, se rozhodla vstoupit do další fáze podnikového rozvoje prostřednictvím modernizace svého ERP systému IFS. Společnost se rozhodla investovat…

Číst více
CDC Data a ALTEC fúzují, vzniká tak silný hráč na trhu informačních technologií

CDC Data a ALTEC fúzují, vzniká tak silný hráč na trhu informačních technologií

16. 10. 2019

Tisková zpráva, Brno, 16. října 2019 – Společnost CDC Data, přední český dodavatel technologických řešení v oblasti ICT systémů, se spojí se společností ALTEC. Fúze zvýší efektivitu a stabilitu poskytovaných služeb…

Číst více
Kdo nám věří/1.část TOSHULIN a.s.

Kdo nám věří/1.část TOSHULIN a.s.

15. 11. 2021

Zahajujeme seriál našich referencí o zákaznících, kteří nám důvěřují. Jako první představíme společnost TOSHULIN a.s., která je naším zákazníkem už téměř 20 let a díky ERP systému…

Číst více