Správa služeb v terénu (Field Service Management)

IFS jako lídr podle magickém kvadrantu Gartner 2020 (již popáté) pro správu služeb v terénu nabízí špičková řešení pro optimalizaci pracovní síly spolu s bezkonkurenční šířkou možností správy služeb.
Vybavte své podnikání tak, aby řešilo i ty nejsložitější případy použití a urychlilo vaše cíle digitální transformace s globálním lídrem v oblasti správy služeb.

Nakonfigurováno pro Vaše potřeby

Poskytujte profesionální služby a optimalizujte efektivitu své pracovní síly s předním světovým řešením správy služeb od IFS.

IFS Service Management nabízí nejkompletnější a nejspolehlivější řešení pro správu životního cyklu služeb na trhu – ať už poskytujete služby v terénu, v závodě, doma nebo v kanceláři zákazníka. Naše nabídka zahrnuje špičkové řešení správy služeb v terénu (FSM).

 

Nekomplikujte si život a přenechte své starosti nám

Rychlejší a chytřejší zapojení zákazníků

Softwarová řešení IFS Customer Engagement umožňují podnikům poskytovat rychlejší a chytřejší služby bez ohledu na kontaktní kanál. Kombinací vícekanálového kontaktního centra s CRM v jediném konfigurovatelném počítači jsou pracovníci podpory oprávněni poskytovat rychlé služby, a obsloužit jakkoli složitý požadavek.

  • Od virtuální asistence a chatbotů po portály a znalostní základny nabízí IFS řadu samoobslužných řešení založených na umělé inteligenci
  • Tato řešení zákazníkům dávají svobodu sledovat jejich objednávky, řešit jejich problémy, plánovat a měnit jejich servisní události.

Zákaznický servis s umělou inteligencí

Softwarová řešení IFS Customer Engagement umožňují podnikům poskytovat rychlejší a chytřejší služby bez ohledu na kontaktní kanál. Kombinací vícekanálového kontaktního centra s CRM v jediném konfigurovatelném počítači jsou pracovníci podpory oprávněni poskytovat rychlé služby pro jakkoli složitý požadavek.

 

Kompletní, propojená správa terénních služeb

Od správy objednávek prací, dílů a majetku až po smlouvy, záruky a fakturaci vám IFS přináší kompletní software propojený pro správu služeb v terénu – takže můžete každému zákazníkovi pokaždé poskytnout výjimečné služby.

  • IFS ví jak funguje business a víme, že žádné dvě společnosti neprovádějí služby v terénu stejným způsobem.
  • Naše platformu řešení lze snadno nakonfigurovat tak, aby mapovala i ty nejsložitější případy použití služeb a nabízí možnosti nasazení jak v cloudu tak on premise.

Mobilní terénní software

Náš software pro mobilní terénní služby poskytuje kompletní sadu nástrojů pro terénní inženýry, který zaměstnancům umožňuje provádět ze svých mobilních zařízení téměř vše, co potřebují – ať už vyhledávají náhradní díly, vytváří faktury za nové zakázky nebo poskytují nabídky zákazníkům na místě.

  • Díky bezproblémové integraci do řešení Field Service Management, Enterprise Resource Planning a Customer Relationship Management mají technici v terénu vše, co potřebují, na dosah ruky.
  • To jim umožňuje poskytovat vynikající servis pro zákazníky, ať se jedná o jakkoli složitou záležitost.

Vzdálená pomoc pro okamžité řešení situací

IFS Remote Assistance je řešení, které spojuje vzdáleného odborníka s jinou osobou za účelem okamžité diagnostiky, řešení a ověření problémů. Vzdálení odborníci mohou podporovat zákazníky, techniky nebo inženýry na nepřístupných místech, dokonce i z tisíců kilometrů daleko. To znamená, že vaši odborníci mohou být kdekoli a okamžitě.

  • Jednoduché a uživatelsky přívětivé rozhraní přináší rychlé nasazení a minimální náročnost pro zaškolení uživatelů.
  • Díky tomu může být funkční i v řádech dnů a poskytovat vašemu podnikání téměř okamžitou hodnotu.

Reverzní logistika a správa depa

Maximalizujte efektivitu a zlepšete viditelnost: IFS to usnadňuje správou všech procesů reverzní logistiky a správy depa jako součásti jediného bezproblémového řešení.

  • IFS velmi pomáhá jednoduché a snadné správě.
  • Spravuje všechny obchodní procesy reverzní logistiky od přidělení reklamačního čísla až po předběžnou výměnu a opravu, návrat k příjmu, opravě, balení, přepravě a fakturaci jako součást jediného bezproblémového procesu.

Optimalizace plánování na základě AI

Optimalizace produktivity vašich zaměstnanců v terénu a poskytování skvělých zkušeností vašim zákazníkům je v dnešní ekonomice „na zavolání“ stále náročnější. Špičkový nástroj pro plánování a optimalizaci IFS v reálném čase využívá umělou inteligenci a pokročilé algoritmy k zajištění optimálního plánu bez ohledu na to, jak velká je vaše pracovní síla nebo jak složitý a nestálý je obor, ve kterém podnikáte.

Tomra

Pro společnost TOMRA zajišťujeme zejména služby v upravování informačního systému IFS Applications. Přečtěte si, jak spolu s naším partnerem pracujeme na rozvoji centrálního informačního systému na úroveň, která společnosti pomůže udržet se na své pozici na trhu.

 

 

 

Case study

S čím vám můžeme pomoci?

Dejte nám vědět, co máte na srdci. Obratem vám odpovíme a společně vyřešíme váš problém.