2. 5. 2023
2 min.
Michaela Králová

Jak efektivně zlepšit interní komunikaci?

Jak efektivně zlepšit interní komunikaci?

Úskalí a potíže, se kterými se interní komunikace potýká

V dnešním digitálním světě, kdy zaměstnanci často pracují z domova nebo na různých místech, je efektivní interní komunikace a týmová spolupráce zásadní a zároveň velkou výzvou. Pro odpovědné osoby za společnost je komplikované zajistit optimální komunikaci zejména proto, že mají potíže poskytovat zaměstnancům včas aktuální a potřebné informace pro jejich práci. Spolupráce je obtížná také tehdy, pokud jsou důležité dokumenty dostupné pouze v jedné složce v centrále. To způsobuje nejen obrovské množství času pro vyhledávání, ale také plýtvání zdroji a frustraci zaměstnanců. 

Mezi nejčastější potíže patří:

  • sdělování důležitých informací se zpožděním nebo vůbec,
  • obtížná spolupráce kvůli práci na dálku,
  • nedostupnost důležitých dokumentů,
  • různé komunikační kanály,
  • nedostatek zdrojů,
  • negativní pracovní atmosféra,
  • minimální komunikace a zpětná vazba.

Společnosti, které si uvědomují tyto úskalí, se snaží hledat vhodná řešení. Do popředí se díky tomu dostávají platformy, které tyto obtíže řeší a vzájemnou komunikaci zjednodušují, urychlují a celkově zefektivňují a zpříjemňují.

Řešení v podobě nízkokódových platforem

V současné době roste obliba nízkokódových vývojových aplikací, tzv. low-code platforem, které nejsou komplikované na implementaci ani na následnou obsluhu. Jejich velkou výhodou je jednoduchost a intuitivnost. Pro jejich vytváření a úpravy není potřeba zkušeného programátora, ani složitých školení, navíc se rychle a hbitě přizpůsobí vašim požadavkům.

Efektivní interní komunikace s názvem Intrexx

Jednou z těchto low-code platforem je i Intrexx, portálové řešení, které mohou společnosti využívat k digitalizaci různých témat v oblasti interní komunikace za účelem jejího zlepšení. Intrexx umožňuje společnostem vytvářet jednotlivé webové aplikace snadno a rychle, nabízí intuitivní uživatelské rozhraní a širokou škálu předpřipravených modulů, které lze v aplikaci využívat. Kromě toho je Intrexx škálovatelný a lze jej přizpůsobit na míru kterékoliv společnosti. Můžete díky němu šetřit čas a prostředky a zároveň optimalizovat své obchodní procesy a využívat ho např. pro tyto oblasti:

  • správa digitálních dat,
  • systém pro správu dokumentů,
  • zpravodajský portál,
  • projektový nástroj,
  • firemní sociální síť,
  • rozsáhlý intranet,
  • firemní knihovna, kalendář, fotogalerie, inzertní portál a mnoho dalších.

S Intrexx můžete realizovat vlastní nápady a přizpůsobovat si ho svým potřebám.

Výhody Intrexx

Mezi výhody intranetu od výrobce Intrexx patří:

  • veškeré důležité informace neustále k dispozici,
  • spolupráce nezávislá na místě,
  • lepší koordinace a transparentnost v týmu,
  • efektivní pracovní postupy a vyšší produktivita,
  • úspora času i financí,
  • jednoduchá integrace a snadná obsluha a další.

Chtěli byste zlepšit interní komunikaci ve vaší společnosti? Ozvěte se nám, uvidíte, že to jde snadno a rychle.

Více informací o Intrexx naleznete také ZDE.

Mohlo by vás zajímat

CDC DATA nabízí firmám digitalizaci jako Gold Channel Partner společnosti IFS a otevírá první pobočku na Slovensku

CDC DATA nabízí firmám digitalizaci jako Gold Channel Partner společnosti IFS a otevírá první pobočku na Slovensku

28. 5. 2021

Brno, 19. května 2021 – Společnost CDC DATA, která na českém a slovenském trhu nabízí široké portfolio produktů a služeb z oblasti informačních a komunikačních technologií, síťové infrastruktury a kyberbezpečnosti, se…

Číst více
Aktuální výzvy v oblasti digitální bezpečnosti Aktuální výzvy kyberbezpečnosti

Aktuální výzvy v oblasti digitální bezpečnosti

11. 12. 2023

Firmy v oblasti digitální bezpečnosti se dnes potýkají s řadou výzev, které odrážejí nejen dynamiku kybernetických hrozeb, ale také neustálý pokrok v technologiích a IT infrastruktuře. Tyto výzvy vyžadují…

Číst více
Novým generálním ředitelem CDC Data byl jmenován Pavel Smoleň. Luboš Strapina se stal členem představenstva firmy

Novým generálním ředitelem CDC Data byl jmenován Pavel Smoleň. Luboš Strapina se stal členem představenstva firmy

17. 1. 2022

Brno, 17. leden 2022 – Společnost CDC Data, poskytovatel komplexních ICT služeb, oznamuje významné personální změny: Novým generálním ředitelem společnosti se od 6. ledna 2022 stal Pavel…

Číst více
Představujeme službu Safe and Secure

Představujeme službu Safe and Secure

7. 6. 2021

Automatizované penetrační testování vaší sítě – pozitivní hacker na vaší straně Kybernetické hrozby jsou všudypřítomné a na útoky doplatilo již velké množství organizací často s fatálními následky.…

Číst více