10. 3. 2021
< 1 min.
Jiří Prokeš

Dokončené projekty střediska IFS Applications

Dokončené projekty střediska IFS Applications

V letošním roce došlo k úspěšnému dokončení upgrade systému IFS Applications na verzi 10 z verze 7.5 ve společnostech VIADRUS a.s. a MS UTILITIES & SERVICES a.s.

  • Společnost VIADRUS a.s. patří k předním českým výrobcům litinových radiátorů, kotlů, litinových odlitků a dalších produktů z oboru topenářské techniky.
  • MS UTILITIES & SERVICES a.s. se angažuje v oblasti výroby a distribuce energetických médií, dále se zabývá  poskytováním služeb v oblasti odpadového hospodářství, dopravy, informačních a telekomunikačních systémů.

Kromě povýšení IFS na verzi 10 v používaných modulech a procesech byly u obou společností implementovány i nové funkcionality IFS Lobby pro zlepšení vizualizace dat a operativního řízení, a IFS Application Extensibility obsahující možnost rozšíření systému o uživatelské objekty, které si může vytvářet zákazník vlastními silami.
Zákazník dále zvažuje využití nového modulu obsahující plugin pro MS Outlook pro integraci s IFS CRM/SRM.

Dalším dokončeným projektem byla implementace ERP IFS Applications 10 ve společnosti TOS Kuřim-OS, a.s., kde nahradila dosud používaný ERP systém SAP.

  • Společnost TOS KUŘIM – OS, a.s. patří mezí výrobce horizontálních frézovacích strojů, portálových obráběcích center a jednoúčelových strojů s CNC řídicími systémy. Výrobní program umožňuje obrábění tvarově velmi složitých obrobků v pěti souvisle řízených osách. Náleží do skupiny společnosti TOSHULIN a.s., která exportuje do 60 zemí světa a má dceřiné firmy v sedmi státech.

Cílem zavedení nového ERP systému bylo zejména sjednocení procesů s mateřskou firmou, ve které je systém IFS používán již několik let. Dále bylo záměrem sjednotit do funkčního ERP oblasti, které se dosud řešily v jiných samostatných systémech, rozšířit počet uživatelů aktivně pracujících s ERP a automatizovat procesy jako např. reporting a workflow. Prvotní implementace se týkala především základních komponent výroby, projektového řízení, údržby, HR, financí, distribuce, prodeje a služeb. Hlavní cíle projektu byly dosaženy, implementaci považujeme tedy za úspěšně dokončenou.

Mohlo by vás zajímat

Vytěžování dokumentů v SOPO s.r.o. šetří čas i náklady

Vytěžování dokumentů v SOPO s.r.o. šetří čas i náklady

22. 1. 2021

Ve společnosti SOPO s.r.o. byla v letošním roce naimplementovaná a spuštěná funkcionalita vytěžování přijatých faktur. Společně se společností SOCOS IT s.r.o. jsme vytvořili řešení napojení systému DOCU-X OCR na systém IFS…

Číst více
Zvýšení produktivity servisního týmu navzdory globálnímu nedostatku dovedností

Zvýšení produktivity servisního týmu navzdory globálnímu nedostatku dovedností

25. 4. 2022

V poslední době celosvětově klesají dovednosti výkonných pracovníků, proto se servisní organizace stále častěji obracejí na technologie, aby tak čelily zmenšující se zásobě talentů. Vzhledem k nižšímu…

Číst více
Slavíme desetileté výročí s M-Files

Slavíme desetileté výročí s M-Files

21. 8. 2020

V červenci 2020 je tomu přesně deset let, co jsme navázali partnerství se společností M-Files a započali distribuci tohoto DMS systému v Čechách a na Slovensku. Toto výročí nás přimělo k malému…

Číst více
Používání DMS M-Files přineslo 294% návratnost již za tři roky Inovativní DMS, který se skutečně vyplatí

Používání DMS M-Files přineslo 294% návratnost již za tři roky

23. 10. 2023

V systému M-Files mohou pracovníci řešit celý proces od vytváření a správy dokumentů až po automatizaci pracovních postupů, externí spolupráci, podnikové vyhledávání, zabezpečení, dodržování předpisů a auditní stopu,…

Číst více

Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.

ZJISTIT VÍCE