23. 8. 2021
< 1 min.
Jiří Prokeš

Slepé uličky software aneb čemu věnovat pozornost při výběru správného dodavatele

Slepé uličky software aneb čemu věnovat pozornost při výběru správného dodavatele

Je důležité, aby byl váš podnikový software schopen splnit vaše požadavky v oblastech jako je udržitelnost, shromažďování a vykazování dat, transparentnost procesů a další. Ne každý software je však vytvořen stejně a můžete se spolehnout, že vám většina poskytovatelů řekne pouze to, co chcete slyšet. Výběr podnikové aplikace není celoživotní závazek, ale je to závazek, který bude trvat 10 let nebo i déle.

Vaše podnikání se neustále mění. Neustále pracujete s portfoliem, přidáváte či odebíráte řady služeb nebo produktů, někdy prostřednictvím akvizic nebo odprodejů. Vaši zákazníci vyžadují nové a náročné úrovně flexibility nebo integrace se svými operacemi. Z těchto důvodů je třeba výběru nového software a dodavatele věnovat pozornost a nepodcenit žádný z důležitých aspektů.

Je možné, že automatizujete procesy a transakce s vlastními partnery v dodavatelském řetězci prostřednictvím internetu věcí (IoT) pro bezproblémový obchod. Regulační orgány, zúčastněné strany i vaši zákazníci na vás tlačí, abyste sledovali stále více dat o svých operacích velmi specifickými způsoby. Vaše schopnost rychle přepracovat procesy, otevřít provoz externím obchodním partnerům a zautomatizovat zákaznickou činnost, se stává spíše konkurenční výhodou než příjemným řešením.

Pokud by podniky mohly před několika lety tyto problémy řešit pomocí převratných technologií, jako je umělá inteligence (AI), IoT a virtuální/rozšířená realita (VR/AR), určitě by to udělaly. Nyní, když můžeme tyto technologie začlenit do našich podnikových procesů, se technologie stává ústředním bodem podnikání, protože zákazníci jsou méně trpěliví se zpožděním a s procesními mezerami v průmyslových procesech.

Získejte zdarma publikaci IFS, kde jsou představena tři klíčová témata, kterým je třeba věnovat pozornost při výběru nového dodavatele podnikového softwaru.

Mohlo by vás zajímat

Čtyři způsoby, jak díky M-Files umožníte zaměstnancům efektivní správu informací

Čtyři způsoby, jak díky M-Files umožníte zaměstnancům efektivní správu informací

25. 10. 2021

Informace jsou nejcennějším majetkem organizace, ale jejich nedostatečná správa může způsobit ztráty v efektivitě i v příjmech. Zastaralá technologie (zejména řešení pro správu dokumentů) může být hlavní překážkou…

Číst více
Transformace krizového managementu

Transformace krizového managementu

13. 9. 2021

Krizoví manažeři čelí v současných dobách díky probíhající pandemii své největší výzvě. Zvětšují se regulační tlaky, komplikují se procesy související se správou vzdálených pracovníků a zároveň rostou…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/6.díl – Petr Keil

Tým CDC Data se představuje/6.díl – Petr Keil

10. 1. 2022

Dalším členem týmu CDC Data, kterého bychom rádi představili, je Mgr. Petr Keil. Petr je nedílnou součástí týmu dokumentových služeb, pracuje zejména jako konzultant a implementátor…

Číst více
Šest klíčových oblastí IT, na kterých závisí úspěch digitální transformace vašeho podniku

Šest klíčových oblastí IT, na kterých závisí úspěch digitální transformace vašeho podniku

6. 12. 2021

Díky globální pandemii COVID-19 stále více podniků naléhavě potřebuje digitální transformaci, aby zůstaly nad vodou. To zahrnuje jak organizace, které se o myšlenku dříve zajímaly, ale…

Číst více

Změna adresy pobočky Praha Nově nás v Praze naleznete na adrese Sezemická 2757/2, Praha 20 - Horní Počernice