20. 6. 2022
2 min.
Michaela Králová

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Mobilní funkce je základní součástí jakéhokoli systému poskytujícímu služby a jeho plná integrace do IFS Cloud znamená, že jde o dokonalé provozní řešení, plně integrované, aniž by se jednalo o doplňkový produkt nebo produkt se samostatným rozhraním. Aby mohli být terénní pracovníci produktivní a jejich práce efektivní, potřebují integrovanou technologii pro správu služeb na dálku, která jim zajistí potřebná data v reálném čase a optimalizuje práci a interakci jednotlivých týmů. 

Tento centralizovaný model poskytuje technikům přímý přístup k nejaktuálnějším informacím včetně údajů o zákaznících, aktuálních pracovních příkazů, přístupu k odborníkům a podkladům, stejně jako k požadovaným činnostem před a po práci. Všechny vstupy, které technik potřebuje k provedení první opravy, má tím pádem k dispozici.

Funkce IFS Field Service Management akreditované společností Gartner jsou zabudovány do platformy IFS Cloud a poskytují snadný přístup k nejvýkonnější technologii plánování, sledování a optimalizaci služeb na trhu.

Proč IFS Cloud pro správu služeb?

IFS Cloud umožňuje podnikům poskytujícím služby integrovat nejlepší platformu pro správu služeb ve své třídě s jejich stávajícím systémovým prostředím pro provozní efektivitu a růst výnosů. Platforma podporuje perspektivní servisní organizace na jejich cestě digitální transformace k poskytování služeb založených na výsledcích a bezkonkurenční spokojenosti zákazníků. 

Zákazníci IFS mají přehled o všech činnostech v rámci jejich celého provozu. Plánování je optimalizováno, což usnadňuje správu všeho prostřednictvím jediné platformy – od velkých scénářů až po ty nejsmysluplnější detaily.

Vylepšená mobilita v reálném čase

Platforma IFS Cloud nabízí rozsáhlou funkcionalitu pro mobilní pracovníky, která technikům pomáhá řídit jejich práci v daný okamžik a po celý den jako součást propojeného týmu online i offline.

Obsluha a interakce se zákazníky jsou zefektivněny, plány se sestavují (a upravují) v reálném čase na základě nejlepšího výsledku pro zákazníka, servisní organizaci a vaši firmu.

Zde je postup, jak technologie podporuje techniky v terénu:

  1. Průzkum na začátku směny: Technik se přihlásí a ověří, že je fyzicky schopen vykonávat práci, potvrdí, že má potřebné díly a nástroje pro přidělené úkoly.
  2. Plánování úloh: Technik přistupuje k přiřazeným pracovním příkazům, kontroluje každou úlohu včetně informací o smlouvě, místa, kde se má zapojit, stavu, doby cesty a dalších podrobností.
  3. Požadavky zákazníka: Systém je před zahájením prací integrován se specifickými zákaznickými protokoly, jako je bezpečnost a ochrana zdraví a další předpoklady.

Dokončené pracovní příkazy: Technik zkontroluje rozsah pracovního kontrolního seznamu, aby se ujistil, že byly provedeny všechny požadované akce, ověří hlášení, generuje zprávy o provedení práce, získá odhlášení zákazníka a lokalizuje díly, převody dodávek a další podrobnosti na zajištění opravy.

Vaše cesta do IFS Cloudu

IFS Cloud je pro zákazníky IFS významným krokem kupředu. Více informací o tomto systému naleznete ZDE.

Zdroj: https://blog.ifs.com

Mohlo by vás zajímat

CZ LOKO implementuje nový informační systém   CZ LOKO implementuje IFS Cloud

CZ LOKO implementuje nový informační systém  

31. 3. 2025

Společnost CZ LOKO a.s., přední evropský výrobce kolejových vozidel, se rozhodla ve spolupráci s CDC Data modernizovat své firemní procesy prostřednictvím ERP systému IFS Cloud. Projekt…

Číst více
Předpovědi datového průmyslu pro rok 2022

Předpovědi datového průmyslu pro rok 2022

21. 3. 2022

Přinášíme vám další predikci pro rok 2022, tentokrát od našeho partnera M-Files, zaměřenou na datový průmysl, zejména umělou inteligenci, práci s dokumenty a interní spolupráci. Už více…

Číst více
ZAT a.s. má novou automatickou linku, která bude řízena pomocí IFS Applications

ZAT a.s. má novou automatickou linku, která bude řízena pomocí IFS Applications

5. 7. 2021

Náš dlouholetý zákazník, společnost ZAT sídlící v Příbrami s pobočkami v Plzni, v Benešově, na Slovensku a na Kubě, je nejstarší českou firmou v oboru automatizace technologických procesů s více než padesátiletou…

Číst více
Nezbytné technologie pro úspěšnou automatizaci ve výrobě

Nezbytné technologie pro úspěšnou automatizaci ve výrobě

6. 6. 2022

Data nám ukazují, že nejlepšími výrobci ve své třídě jsou ti, kteří migrovali z manuálních procesů na elektronickou automatizaci kvality procesů. Ale aby to všechno fungovalo…

Číst více

Změna adresy pobočky Praha Nově nás v Praze naleznete na adrese Sezemická 2757/2, Praha 20 - Horní Počernice