28. 11. 2022
2 min.
Michaela Králová

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Společnost IFS byla již po sedmé za sebou jmenována lídrem v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management. Ve zprávě za rok 2022 se IFS umístila na nejvyšší pozici mezi lídry v tomto oboru.

IFS připisuje svou pokračující pozici Field Service Management jako lídra svému odhodlání umožnit podnikům transformovat své servisní operace, poskytovat nové zdroje příjmů a poskytovat kvalitní služby. Díky své šíři inovací v oblasti správy služeb, vynikající optimalizaci plánování pracovních sil a týmu odborníků, kteří skutečně rozumí terénním službám a případům použití v odvětví, IFS pokračovala v růstu tržeb se 105% meziročním nárůstem tržeb z licencí na správu služeb.

„Opět věříme, že společnost IFS byla oceněna za svůj závazek nejen k inovacím a excelenci v oblasti správy služeb, ale také za náš zákaznicky orientovaný přístup, který našim zákazníkům umožňuje stát se chytřejšími a více digitálními podniky,“ řekl Marne Martin, prezident IFS Service Management. „V IFS se zaměřujeme na pomoc servisním organizacím využívat nejnovější inovace, včetně internetu věcí, strojového učení, prediktivních služeb a sloučené reality, k poskytování skutečné hodnoty pro jejich podnikání, ať už jde o provozní efektivitu nebo přechod na pokročilé nebo na výsledky založené služby. S každým dalším vývojem IFS Cloud se neustále snažíme vyvíjet řešení, abychom zajistili, že bude plně v souladu s tím, jak zákazníci nakupují a používají technologie, a to je to, co nás podle našeho názoru odlišuje od konkurence.“

Holistická a komplexní sada pro správu služeb IFS zahrnuje tato nová vylepšení spolu s dlouholetými rozlišovacími schopnostmi:

  • Schopnost fungovat v rámci jednotné platformy
  • Dynamické plánování v reálném čase, které využívá AI a strojové učení k optimalizaci a automatizaci až 500 000 zdrojů za méně než hodinu
  • Komplexní servisní logistika, zpětná logistika, opravy skladů a správa náhradních dílů
  • Rozsáhlá správa aktiv, smluv a záruk
  • Řešení pro mobilní pracovníky s rozsáhlými, přizpůsobitelnými pracovními postupy
  • Kompletní zapojení zákazníků

Nástroj Business Value Engineering Tool se prokázal jako silný odlišující prvek pro IFS, který vytváří základ zákaznického úspěchu od prvního kontaktu s IFS po nasazení – umožňuje společnostem porovnávat, měřit a monitorovat návratnost investic a klíčové ukazatele výkonnosti v průběhu jejich práce s technologií IFS.

Zpráva byla převzata a přeložena z: https://www.ifs.com

Originál zprávy je ke stažení ZDE.

Mohlo by vás zajímat

SOPO modernizuje ERP systém a připravuje se na spuštění IFS Cloud Upgrade systému IFS v SOPO

SOPO modernizuje ERP systém a připravuje se na spuštění IFS Cloud

18. 11. 2024

Společnost SOPO s.r.o., přední český specialista na navíjení elektromotorů s více než třicetiletou praxí, vstupuje do nové éry podnikových procesů díky zahájení projektu upgradu svého ERP…

Číst více
Jak minimalizovat výpadky a podchytit rizika aneb IT kontinuita pod kontrolou Disaster Recovery Supervision

Jak minimalizovat výpadky a podchytit rizika aneb IT kontinuita pod kontrolou

8. 9. 2025

Moderní firmy jsou dnes naprosto závislé na IT systémech. Stačí jediný výpadek, kybernetický útok nebo technická porucha a klíčové procesy se zastaví. To znamená ztrátu peněz,…

Číst více
Nový intranet v CDC Data

Nový intranet v CDC Data

30. 8. 2021

Na jaře roku 2021 jsme v CDC Data zavedli nový multiplatformní nástroj Intrexx od německé společnosti United Planet GmbH, který nabízí vytváření aplikací, firemních extranetů a intranetů.…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/4.díl – Pavol Paulovčin

Tým CDC Data se představuje/4.díl – Pavol Paulovčin

8. 11. 2021

Vedoucím střediska infrastruktury a outsourcingu je v CDC Data Pavol Paulovčin. Oficiálně sídlí na naší pražské pobočce, ale vyráží i do terénu pokud je třeba, protože osobní…

Číst více