19. 11. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

IFS dosáhla opět nejvyšší pozice pro rok 2020 v oblasti správy služeb.

Nejnovější umístění v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management (FSM) považuje IFS za důkaz své dlouhodobé strategie investování do produktů a jedinečného zaměření na zákazníka. Od roku 2014 je IFS v tomto výzkumu uznávána jako leader.

IFS se dívá zpět na rok 2019 jako na další transformační rok v prostoru FSM, během kterého společnost rozšířila své podnikání v oblasti řízení služeb o 51% oproti roku 2018 a zároveň přivítala velké množství nových zákazníků v oblasti správy služeb.

Nabídka IFS kombinuje prvotřídní optimalizaci plánování v reálném čase spolu s řadou možností správy služeb a terénních služeb, které jsou na trhu bezkonkurenční. Díky tomu je IFS schopna řídit celý životní cyklus služeb pro podniky, od mobilních pracovníků, plánování, servisního střediska a kontaktního centra, přes smlouvy, záruky, spediční a zpětnou logistiku a opravy depa. IFS spojuje kompletní řetězec služeb, který umožňuje podnikům poskytovat digitální transformaci a růst prostřednictvím služeb.

„To, že jsme se stali opět leadrem v Gartner Magic Quadrant pro správu terénních služeb, je důležitým potvrzením závazku umožnit našim zákazníkům posílení jejich růstu prostřednictvím služeb,“ řekla Marne Martin, prezidentka IFS Service Management a dále dodala: „V uplynulém roce jsme pokračovali v investicích v oblasti správy služeb a přidali jsme další zdroje pro uvedení na trh, produkty, podporu a odborné znalosti, abychom našim zákazníkům přinesli ještě větší hodnotu a to jak celosvětově, tak i regionálně. Naše zaměření zůstává pevně na tom, abychom našim zákazníkům umožnili zrychlit generování výnosů a dosáhnout cílů digitální transformace pomocí inteligentních řešení služeb, která zahrnují každý obchodní proces v rámci celého hodnotového řetězce služeb.“

Celá tisková zpráva je k dispozici zde: https://www.ifs.com/corp/news-and-events/newsroom/2020/07/08/ifs-named-a-leader-in-the-gartner-2020-magic-quadrant-for-field-service-management/

Výsledky výzkumu lze stáhnout zde: https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html?_ga=2.208131282.1952642488.1597903687-1681468442.1595317182

Mohlo by vás zajímat

Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

12. 6. 2023

V dnešní době je stabilita a loajalita zaměstnanců v podnikovém prostředí spíš vzácným jevem než běžnou praxí. Průměrná doba setrvání zaměstnance u jednoho zaměstnavatele bývá závislá na moha…

Číst více
Kdo nám věří/2.část SOPO s.r.o.

Kdo nám věří/2.část SOPO s.r.o.

13. 12. 2021

Pokračujeme v našem seriálu zákaznických referencí a představujeme vám společnost SOPO, která je naším zákazníkem od roku 2013. Díky systému IFS se podařilo snížit náklady i pojistné zásoby.…

Číst více
Levný tisk bez starostí

Levný tisk bez starostí

27. 2. 2023

V podnikovém prostředí, kde firmy tisknou velké objemy dokumentů je velmi výhodná služba pronájmu tiskáren, díky které nemusí investovat do vlastních zařízení. Pronájem obvykle zahrnuje…

Číst více
Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

20. 6. 2022

Mobilní funkce je základní součástí jakéhokoli systému poskytujícímu služby a jeho plná integrace do IFS Cloud znamená, že jde o dokonalé provozní řešení, plně integrované, aniž by…

Číst více

Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.

ZJISTIT VÍCE