19. 11. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

IFS dosáhla opět nejvyšší pozice pro rok 2020 v oblasti správy služeb.

Nejnovější umístění v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management (FSM) považuje IFS za důkaz své dlouhodobé strategie investování do produktů a jedinečného zaměření na zákazníka. Od roku 2014 je IFS v tomto výzkumu uznávána jako leader.

IFS se dívá zpět na rok 2019 jako na další transformační rok v prostoru FSM, během kterého společnost rozšířila své podnikání v oblasti řízení služeb o 51% oproti roku 2018 a zároveň přivítala velké množství nových zákazníků v oblasti správy služeb.

Nabídka IFS kombinuje prvotřídní optimalizaci plánování v reálném čase spolu s řadou možností správy služeb a terénních služeb, které jsou na trhu bezkonkurenční. Díky tomu je IFS schopna řídit celý životní cyklus služeb pro podniky, od mobilních pracovníků, plánování, servisního střediska a kontaktního centra, přes smlouvy, záruky, spediční a zpětnou logistiku a opravy depa. IFS spojuje kompletní řetězec služeb, který umožňuje podnikům poskytovat digitální transformaci a růst prostřednictvím služeb.

„To, že jsme se stali opět leadrem v Gartner Magic Quadrant pro správu terénních služeb, je důležitým potvrzením závazku umožnit našim zákazníkům posílení jejich růstu prostřednictvím služeb,“ řekla Marne Martin, prezidentka IFS Service Management a dále dodala: „V uplynulém roce jsme pokračovali v investicích v oblasti správy služeb a přidali jsme další zdroje pro uvedení na trh, produkty, podporu a odborné znalosti, abychom našim zákazníkům přinesli ještě větší hodnotu a to jak celosvětově, tak i regionálně. Naše zaměření zůstává pevně na tom, abychom našim zákazníkům umožnili zrychlit generování výnosů a dosáhnout cílů digitální transformace pomocí inteligentních řešení služeb, která zahrnují každý obchodní proces v rámci celého hodnotového řetězce služeb.“

Celá tisková zpráva je k dispozici zde: https://www.ifs.com/corp/news-and-events/newsroom/2020/07/08/ifs-named-a-leader-in-the-gartner-2020-magic-quadrant-for-field-service-management/

Výsledky výzkumu lze stáhnout zde: https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html?_ga=2.208131282.1952642488.1597903687-1681468442.1595317182

Mohlo by vás zajímat

Inovací technologie umělé inteligence M-Files zvyšuje přínos pro koncové uživatele Nové nástroje M-Files Aino přináší řadu výhod

Inovací technologie umělé inteligence M-Files zvyšuje přínos pro koncové uživatele

24. 6. 2024

Společnost M-Files, lídr v oblasti automatizace práce se znalostmi, představila nová vylepšení své technologie generativní umělé inteligence (GenAI), M-Files Aino. Nové funkce, které byly představeny během…

Číst více
MINERVA BOSKOVICE již 20. rokem využívá naše tiskové služby Case study Tiskové služby

MINERVA BOSKOVICE již 20. rokem využívá naše tiskové služby

8. 4. 2024

Výrobce šicích strojů, společnost MINERVA BOSKOVICE, je naším dlouhodobým zákazníkem, a to hned v několika částech svého IT. Prostřednictvím této case study bychom vám chtěli představit naši…

Číst více
ZAT a.s. využívá špičkové technologie a IT služby díky outsourcingu CDC Data Reference outsourcing ZAT a.s.

ZAT a.s. využívá špičkové technologie a IT služby díky outsourcingu CDC Data

3. 10. 2024

Díky IT outsourcingu od CDC Data má ZAT přístup ke špičkovým technologiím a odborným IT znalostem, což společnosti umožňuje držet krok s dobou, zejména se změnami v oblasti…

Číst více
Kdo nám věří/4. část BONATRANS GROUP a.s.

Kdo nám věří/4. část BONATRANS GROUP a.s.

14. 3. 2022

V dalším díle našeho seriálu zákaznických referencí vám představujeme společnost BONATRANS GROUP a.s. a její referenci na náš systém M-Files. O společnosti BONATRANS BONATRANS GROUP a.s.,…

Číst více