10. 7. 2023
3 min.
Michaela Králová

Chytrá kancelář

Chytrá kancelář

Chytrá kancelář přináší mnoho výhod a inovativních možností, které optimalizují pracovní prostředí a zároveň zvyšují pohodlí a komfort zaměstnanců. Vytváří tedy příjemné a moderní podnikové prostředí, čímž zlepšuje efektivitu a produktivitu práce. S chytrou technologií navíc ušetříte energii za vytápění či klimatizaci.

Smart office díky Loxone

Technologie Loxone nabízí široké možnosti automatizace nejen pro vytvoření atraktivního pracovního prostředí, ale také pro tepelný komfort, rekuperaci, stínění, či zabezpečení. To vše s individuálním nastavením podle požadavků zákazníka.

Automatická péče o vnitřní klima

Loxone umožňuje propojit několik technologií do jediného celku, který automaticky reguluje většinu funkcí v kanceláři. Řídicí server např. rozpozná aktuální podmínky v místnosti, kterými jsou počet osob, světelný jas, teplota či kvalita vzduchu a na základě těchto informací přizpůsobí činnost osvětlení, vytápění, klimatizace, rekuperace či stínící techniky. Stará se tak o ideální vnitřní klima, které zajištuje maximální pohodlí zaměstnanců a pozitivně přispívá k jejich produktivitě.

Stínění od Loxone dokáže reagovat na aktuální polohu slunce, množství slunečního záření i hodnotu vnitřní a vnější teploty. V zimě např. využije slunce k vytápění a v létě naopak prostory zastíní a oddálí použití klimatizace. Poskytne tak vždy příjemnou teplotu za každých okolností a významně sníží náklady na vytápění a klimatizaci.

Velmi důležité je i větrání, zejména jeho správné načasování. Pro tyto účely slouží detektor kvality vzduchu, který obsahuje senzory CO2 a dle naměřeného množství a ostatních podmínek načasuje větrání na tu nejideálnější dobu.

Audio systém

Kromě správného vnitřního klima je u práce důležitá i dobrá kulisa, např. ta hudební. Chytrá kancelář nabízí audio řešení pro nezapomenutelný hudební zážitek s množstvím užitečných funkcí. Hudba např. začne hrát automaticky když někdo vstoupí do místnosti a pokud všichni odejdou, zase se vypne. Vybrat si můžete libovolný hudební zdroj včetně vašich oblíbených hudebních výběrů a ovládání je jednoduché, např. z mobilní aplikace.

Bezpečný přístup a poplašný systém

Loxone počítá i se zajištěním vstupu zaměstnanců do budovy v podobě NFC přívěsku na klíče. Jedná se o kompaktní a cenově dostupnou alternativu ke klasickému klíči.

Zabezpečení celé budovy je maličkost. Alarm lze aktivovat jednoduchým poklepáním na odchodové tlačítko, jakmile server zaznamená, že budovu již opustily všechny osoby, spustí automaticky hlídací senzory. Deaktivaci alarmu provede první příchozí zaměstnanec svým autorizovaných vstupem. Pokud dojde k narušení střeženého prostoru, spustí se hlasitý alarm, rozblikají se světla, vytáhne se stínící technika a kompetentním osobám odejde upozornění na mobilní zařízení.

Individuální řešení na míru

Na Loxone je velmi ceněná otevřenost a univerzálnost, proto lze vytvářet libovolné kombinace a programovat specifické funkce na míru každého zákazníka. Vymyslet jde takřka cokoliv, např. monitoring spotřeby vody, personalizovaný platební systém či automatický zavlažovací systém a mnoho dalšího. Navíc máte nad vším kompletní přehled.

Chtěli byste vašim zaměstnancům dopřát příjemné pracovní prostředí a komfort, aby měli ideální prostředí pro svoji práci a zároveň ušetřit za energie i váš čas? Pak nás kontaktujte, rádi s vámi probereme možnosti, jak toho dosáhnout.

Mohlo by vás zajímat

Tým CDC Data se představuje/12. díl – Tomáš Holomek

Tým CDC Data se představuje/12. díl – Tomáš Holomek

1. 8. 2022

V dalším rozhovoru bychom vám rádi představili našeho specialistu na kybernetickou bezpečnost, Tomáše Holomka. Jak se Tomáš k této pozici propracoval, jaké služby z této oblasti dokážeme zákazníkům…

Číst více
Systém M-Files zajišťuje desetkrát jednodušší správu dokumentů pro účetní firmy DMS nové generace

Systém M-Files zajišťuje desetkrát jednodušší správu dokumentů pro účetní firmy

18. 9. 2023

Kdybychom měli sestavit seznam všech věcí, které jsou pro dodržování předpisů ve všech podnicích zásadní, úspěšná správa základních dokumentů by byla hned na prvním místě.…

Číst více
Jak může správa klientských informací pomoci vaší firmě získat více zakázek Více zakázek díky chytrému DMS

Jak může správa klientských informací pomoci vaší firmě získat více zakázek

19. 2. 2024

Firmy poskytující profesionální služby od účetních přes finanční služby až po poradce si velice dobře uvědomují, že získávání nových klientů (a udržení těch stávajících) je pro ně…

Číst více
Benefity využívání systému správy dokumentů

Benefity využívání systému správy dokumentů

12. 9. 2022

Systém správy dokumentů (dále jen DMS) je softwarový nástroj, který automatizuje a zjednodušuje proces ukládání, vyhledávání a sdílení dokumentů v rámci vaší organizace. Řešení DMS lze upravit tak,…

Číst více