10. 7. 2023
3 min.
Michaela Králová

Chytrá kancelář

Chytrá kancelář

Chytrá kancelář přináší mnoho výhod a inovativních možností, které optimalizují pracovní prostředí a zároveň zvyšují pohodlí a komfort zaměstnanců. Vytváří tedy příjemné a moderní podnikové prostředí, čímž zlepšuje efektivitu a produktivitu práce. S chytrou technologií navíc ušetříte energii za vytápění či klimatizaci.

Smart office díky Loxone

Technologie Loxone nabízí široké možnosti automatizace nejen pro vytvoření atraktivního pracovního prostředí, ale také pro tepelný komfort, rekuperaci, stínění, či zabezpečení. To vše s individuálním nastavením podle požadavků zákazníka.

Automatická péče o vnitřní klima

Loxone umožňuje propojit několik technologií do jediného celku, který automaticky reguluje většinu funkcí v kanceláři. Řídicí server např. rozpozná aktuální podmínky v místnosti, kterými jsou počet osob, světelný jas, teplota či kvalita vzduchu a na základě těchto informací přizpůsobí činnost osvětlení, vytápění, klimatizace, rekuperace či stínící techniky. Stará se tak o ideální vnitřní klima, které zajištuje maximální pohodlí zaměstnanců a pozitivně přispívá k jejich produktivitě.

Stínění od Loxone dokáže reagovat na aktuální polohu slunce, množství slunečního záření i hodnotu vnitřní a vnější teploty. V zimě např. využije slunce k vytápění a v létě naopak prostory zastíní a oddálí použití klimatizace. Poskytne tak vždy příjemnou teplotu za každých okolností a významně sníží náklady na vytápění a klimatizaci.

Velmi důležité je i větrání, zejména jeho správné načasování. Pro tyto účely slouží detektor kvality vzduchu, který obsahuje senzory CO2 a dle naměřeného množství a ostatních podmínek načasuje větrání na tu nejideálnější dobu.

Audio systém

Kromě správného vnitřního klima je u práce důležitá i dobrá kulisa, např. ta hudební. Chytrá kancelář nabízí audio řešení pro nezapomenutelný hudební zážitek s množstvím užitečných funkcí. Hudba např. začne hrát automaticky když někdo vstoupí do místnosti a pokud všichni odejdou, zase se vypne. Vybrat si můžete libovolný hudební zdroj včetně vašich oblíbených hudebních výběrů a ovládání je jednoduché, např. z mobilní aplikace.

Bezpečný přístup a poplašný systém

Loxone počítá i se zajištěním vstupu zaměstnanců do budovy v podobě NFC přívěsku na klíče. Jedná se o kompaktní a cenově dostupnou alternativu ke klasickému klíči.

Zabezpečení celé budovy je maličkost. Alarm lze aktivovat jednoduchým poklepáním na odchodové tlačítko, jakmile server zaznamená, že budovu již opustily všechny osoby, spustí automaticky hlídací senzory. Deaktivaci alarmu provede první příchozí zaměstnanec svým autorizovaných vstupem. Pokud dojde k narušení střeženého prostoru, spustí se hlasitý alarm, rozblikají se světla, vytáhne se stínící technika a kompetentním osobám odejde upozornění na mobilní zařízení.

Individuální řešení na míru

Na Loxone je velmi ceněná otevřenost a univerzálnost, proto lze vytvářet libovolné kombinace a programovat specifické funkce na míru každého zákazníka. Vymyslet jde takřka cokoliv, např. monitoring spotřeby vody, personalizovaný platební systém či automatický zavlažovací systém a mnoho dalšího. Navíc máte nad vším kompletní přehled.

Chtěli byste vašim zaměstnancům dopřát příjemné pracovní prostředí a komfort, aby měli ideální prostředí pro svoji práci a zároveň ušetřit za energie i váš čas? Pak nás kontaktujte, rádi s vámi probereme možnosti, jak toho dosáhnout.

Mohlo by vás zajímat

Zálohování a obnova dat po havárii aneb klíčové aspekty pro zajištění kontinuity podnikání Důležitost RTO a RPO při zálohování a obnově dat po havárii

Zálohování a obnova dat po havárii aneb klíčové aspekty pro zajištění kontinuity podnikání

11. 3. 2024

V dnešní digitální době se zálohování a obnova dat po haváriích staly nezbytnou součástí každé firemní IT strategie. Bezpečnost dat a schopnost rychle obnovit operace po neočekávaných událostech jsou…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/6.díl – Petr Keil

Tým CDC Data se představuje/6.díl – Petr Keil

10. 1. 2022

Dalším členem týmu CDC Data, kterého bychom rádi představili, je Mgr. Petr Keil. Petr je nedílnou součástí týmu dokumentových služeb, pracuje zejména jako konzultant a implementátor…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/2.díl – Pavel Míl

Tým CDC Data se představuje/2.díl – Pavel Míl

6. 9. 2021

Nedávno jsme vám představili obchodního ředitele Jirku Prokeše, a protože měl rozhovor velký úspěch, rozhodli jsme se v představování pokračovat. Dnes nahlédneme do střediska informačního systému IFS,…

Číst více
Co přináší NIS2 – nová směrnice o kyberbezpečnosti Co přinese NIS2 a jak se na ni připravit

Co přináší NIS2 – nová směrnice o kyberbezpečnosti

29. 1. 2024

V roce 2016 Evropská unie schválila směrnici o bezpečnosti sítí a informací, známou jako NIS. Tato směrnice, oficiálně označená jako Směrnice Evropského parlamentu z roku 2016, měla za…

Číst více

Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.

ZJISTIT VÍCE