19. 5. 2025
3 min.
Michaela Králová

Verze IFS Cloud 25R1 urychluje cestu k využití průmyslové umělé inteligence

Verze IFS Cloud 25R1 urychluje cestu k využití průmyslové umělé inteligence Nová verze IFS Cloud 25R1

Společnost IFS, přední poskytovatel podnikového cloudového softwaru představila nové funkce využívající průmyslovou umělou inteligenci, které byly zavedeny s IFS.ai do nejnovější verze IFS Cloud 25R1. Tato nová verze, jejímž jádrem je průmyslová umělá inteligence (AI) a udržitelnost, obsahuje agentní funkce průmyslové AI, které umožňují zákazníkům v odvětvích náročných na majetek a služby rychle zvýšit hodnotu průmyslové AI a to i ve velkém měřítku.

Díky více než 200 funkcím založeným na AI, které jsou nyní v IFS Cloud k dispozici, mohou zákazníci automatizovat pracovní postupy a využívat průmyslové agenty v celém životním cyklu aktiv a napříč výrobními procesy – od rozšíření dodavatelského řetězce až po funkce kritických služeb.

Mezi nové funkce patří např.:

  • FS.ai Forecasting and Inventory Replenishment pomáhá zákazníkům urychlit plánování poptávky a doplňování zásob náhradních dílů, aby mohli optimalizovat globální a centralizované řízení zásob. Na základě poptávky po servisních dílech a součástkách pro majetek vypočítává bezpečnostní zásoby, objednací termíny a optimální velikosti šarží pro díly používané v procesu údržby.
  • Integrace a vizualizace IFS.ai XD zpřístupňuje podrobnější informace tím, že do služby IFS Cloud přenáší 2D nebo 3D data, která jsou urychlena mapováním dat pomocí umělé inteligence. Včasná viditelnost umožňuje proaktivní rozhodování pro týmy údržby a techniky, čímž otevírá cestu k efektivnějšímu a udržovatelnějšímu majetku. Technici vizualizují díly vyžadující pozornost v rámci 3D modelů překrytých informacemi o údržbě, jako jsou otevřené pracovní příkazy, zatímco týmy údržby využívají grafické údaje o výkonu a výstrahy v reálném čase k rychlejšímu řešení údržby majetku.
  • IFS.ai AI Data and Work Generation from Documents šetří čas a úsilí. Extrahuje data a doporučení ze zpráv o údržbě od dodavatelů třetích stran, čímž zlepšuje identifikaci následných prací údržby a dalších kroků.
  • IFS.ai Summarized Supply Chain Events transformuje nestrukturovaná data do cenných poznatků, takže zákazníci mají lepší přehled o svých kritických dodavatelských a výrobních procesech. V době, kdy země, průmyslová odvětví a podniky vyhodnocují, jak mohou zvládnout makroekonomické výkyvy, může tato úroveň přehledu poskytnout kontrolu a odolnost, které dříve nebylo možné dosáhnout.
  • IFS.ai Copilot for Sales Quotation posiluje efektivitu zákaznického servisu, zvyšuje prodej díky lepším doporučením a navyšuje tržby snížením chybovosti objednávek a zlepšením produktivity.
  • IFS.ai Copilot for Shipment Order zlepšuje přehled dodavatelského řetězce díky automatizovanému a flexibilnímu výběru přepravy, zvyšuje produktivitu prodejního týmu a zkvalitňuje služby zákazníkům.
  • IFS.ai Copilot for Customer Order zlepšuje analýzu dodavatelského řetězce pomocí umělé inteligence a shrnuje důležité události související s objednávkami ve scénářích dodavatelského řetězce. Poskytuje podrobnější informace a urychluje rozhodování, což vede ke kvalitnějším službám a lepší komunikaci se zainteresovanými stranami.
  • IFS.ai Operation Time Prediction zlepšuje provozní efektivitu, snižuje náklady za zpoždění a zvyšuje spokojenost zákazníků díky využití AI a strojového učení k předvídání doby provozu objednávky v obchodě a identifikaci potenciálních rizik. Včasná identifikace pomáhá předcházet zpožděním, zmírňovat jejich dopad, odhalovat systematické problémy a umožnit úpravy plánovaných dat.
  • Řešení IFS.ai Emissions Management v IFS Cloud podporuje sledování a reporting emisí rozsahu 1 a 2, jejich správu a vykazování, což zákazníkům umožňuje vypočítat emise a přesně sledovat pokrok na základě více než 160 000 ověřených emisních faktorů (díky globálnímu partnerství společnosti IFS se společností Climatiq).

Christian Pedersen, produktový ředitel společnosti IFS, k tomu uvedl: „Schopnost společnosti IFS dodávat umělou inteligenci v průmyslovém prostředí vychází z řešení skutečných a složitých průmyslových výzev. IFS.ai není pouze spekulativní, ale již nyní pomáhá největším průmyslovým společnostem na světě orientovat se a vést je v době, kdy dodavatelské řetězce a výroba čelí častým výzvám. Neustálý růst společnosti a rostoucí počet reálných funkcí umělé inteligence ukazují trvalou hodnotu pro zákazníky, kteří si vybírají IFS před monolitickými giganty díky našemu specializovanému zaměření, inherentním agentním schopnostem a aktivní integraci pokroku v oblasti umělé inteligence. Tento cílený přístup nám umožňuje nabízet řešení na míru, která úzce odpovídají jedinečným výzvám a požadavkům složitých odvětví. To je ztělesněno novými funkcemi dostupnými v platformě 25R1. Naším posláním je pohánět další průmyslovou revoluci pomocí umělé inteligence a jsem hrdý na dopadový pokrok, který zákazníkům v platformě 25R1 přinášíme.“

S vývojem regulačního a geopolitického prostředí umožňuje IFS Cloud podnikům předvídat možné problémy, optimalizovat plánovací a výrobní cykly, posilovat provozní odolnost a zároveň plnit cíle udržitelnosti, a to se ziskem. Zákazníci, kteří se zúčastní série akcí IFS Connect, budou moci vidět IFS Cloud v akci a pochopit, jak získat hodnotu z umělé inteligence již dnes.

Společnost IFS připravila do konce června úvodní kampaň, která zákazníkům nabízí způsob, jak bez rizika sledovat a zjistit hodnotu umělé inteligence pro výkonnost a provozní efektivitu s minimálním úsilím. Dvanáctiměsíční předplatné poskytuje přístup ke všem případům užití IFS.ai v IFS Cloud a také tokeny pro počáteční využití. IFS.ai je zpřístupněna s monitorovanou spotřebou AI napříč podnikem a se standardizovanými sazbami za využití, které odstraňují riziko ovlivnění výsledku hospodaření variabilními náklady.

Originál zprávy: www.ifs.com

Mohlo by vás zajímat

Tým CDC Data se představuje/1. díl – rozhovor s obchodním ředitelem CDC Data

Tým CDC Data se představuje/1. díl – rozhovor s obchodním ředitelem CDC Data

9. 8. 2021

Obchodním ředitelem a vedoucím našeho oddělení obchodu a marketingu je Jiří Prokeš. U CDC Data působí téměř od samotného založení společnosti v roce 1997, má tedy bohatou praxi a cenné…

Číst více
Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

12. 6. 2023

V dnešní době je stabilita a loajalita zaměstnanců v podnikovém prostředí spíš vzácným jevem než běžnou praxí. Průměrná doba setrvání zaměstnance u jednoho zaměstnavatele bývá závislá na moha…

Číst více
Fenomén chytré automatizace budov

Fenomén chytré automatizace budov

12. 12. 2022

Automatizace budov je automatické řízení a optimalizace funkcí jako například stínění, osvětlení, vytápění a dalších technologií budov. To vše v jednom inteligentním systému a s důrazem na pohodlí, bezpečnost ale…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/11. díl – Jaroslav Vlášek

Tým CDC Data se představuje/11. díl – Jaroslav Vlášek

13. 6. 2022

Account manažerem střediska IFS a čerstvým vítězem ankety „Zaměstnanec roku“ je Jaroslav Vlášek. Abychom vám ho blíže představili, položili jsme mu několik otázek. V jeho odpovědích se…

Číst více

Webinář Využití umělé inteligence v oblasti správy firemních dokumentů

Zjistit více