20. 6. 2022
2 min.
Michaela Králová

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Mobilní funkce je základní součástí jakéhokoli systému poskytujícímu služby a jeho plná integrace do IFS Cloud znamená, že jde o dokonalé provozní řešení, plně integrované, aniž by se jednalo o doplňkový produkt nebo produkt se samostatným rozhraním. Aby mohli být terénní pracovníci produktivní a jejich práce efektivní, potřebují integrovanou technologii pro správu služeb na dálku, která jim zajistí potřebná data v reálném čase a optimalizuje práci a interakci jednotlivých týmů. 

Tento centralizovaný model poskytuje technikům přímý přístup k nejaktuálnějším informacím včetně údajů o zákaznících, aktuálních pracovních příkazů, přístupu k odborníkům a podkladům, stejně jako k požadovaným činnostem před a po práci. Všechny vstupy, které technik potřebuje k provedení první opravy, má tím pádem k dispozici.

Funkce IFS Field Service Management akreditované společností Gartner jsou zabudovány do platformy IFS Cloud a poskytují snadný přístup k nejvýkonnější technologii plánování, sledování a optimalizaci služeb na trhu.

Proč IFS Cloud pro správu služeb?

IFS Cloud umožňuje podnikům poskytujícím služby integrovat nejlepší platformu pro správu služeb ve své třídě s jejich stávajícím systémovým prostředím pro provozní efektivitu a růst výnosů. Platforma podporuje perspektivní servisní organizace na jejich cestě digitální transformace k poskytování služeb založených na výsledcích a bezkonkurenční spokojenosti zákazníků. 

Zákazníci IFS mají přehled o všech činnostech v rámci jejich celého provozu. Plánování je optimalizováno, což usnadňuje správu všeho prostřednictvím jediné platformy – od velkých scénářů až po ty nejsmysluplnější detaily.

Vylepšená mobilita v reálném čase

Platforma IFS Cloud nabízí rozsáhlou funkcionalitu pro mobilní pracovníky, která technikům pomáhá řídit jejich práci v daný okamžik a po celý den jako součást propojeného týmu online i offline.

Obsluha a interakce se zákazníky jsou zefektivněny, plány se sestavují (a upravují) v reálném čase na základě nejlepšího výsledku pro zákazníka, servisní organizaci a vaši firmu.

Zde je postup, jak technologie podporuje techniky v terénu:

  1. Průzkum na začátku směny: Technik se přihlásí a ověří, že je fyzicky schopen vykonávat práci, potvrdí, že má potřebné díly a nástroje pro přidělené úkoly.
  2. Plánování úloh: Technik přistupuje k přiřazeným pracovním příkazům, kontroluje každou úlohu včetně informací o smlouvě, místa, kde se má zapojit, stavu, doby cesty a dalších podrobností.
  3. Požadavky zákazníka: Systém je před zahájením prací integrován se specifickými zákaznickými protokoly, jako je bezpečnost a ochrana zdraví a další předpoklady.

Dokončené pracovní příkazy: Technik zkontroluje rozsah pracovního kontrolního seznamu, aby se ujistil, že byly provedeny všechny požadované akce, ověří hlášení, generuje zprávy o provedení práce, získá odhlášení zákazníka a lokalizuje díly, převody dodávek a další podrobnosti na zajištění opravy.

Vaše cesta do IFS Cloudu

IFS Cloud je pro zákazníky IFS významným krokem kupředu. Více informací o tomto systému naleznete ZDE.

Zdroj: https://blog.ifs.com

Mohlo by vás zajímat

Kdo nám věří/13. část TOS KUŘIM

Kdo nám věří/13. část TOS KUŘIM

3. 7. 2023

V dalším díle našeho seriálu referencí zavítáme do společnosti TOS KUŘIM, která již třetím rokem používá ERP systém IFS pro řízení svých firemních procesů, které…

Číst více
Společnost IFS se umístila jako #1 v Gartner® Global EAM Market Share 2021 podle tržeb

Společnost IFS se umístila jako #1 v Gartner® Global EAM Market Share 2021 podle tržeb

8. 8. 2022

Společnost IFS se v tržním podílu EAM, ve srovnání se SAP, IBM, Infor a Oracle, umístila na prvním místě s 18% podílem a 29,1% meziročním růstem. IFS, globální…

Číst více
Udržitelnost ve světě tiskových služeb Udržitelnost ve světě tiskových služeb

Udržitelnost ve světě tiskových služeb

26. 2. 2024

Udržitelnost se stává v současné době ve světě byznysu stále důležitějším tématem. Firmy se stále častěji zamýšlejí nad tím, jak mohou snížit svůj ekologický otisk a přispět…

Číst více
Digitalizace neznamená konec klasického tisku

Digitalizace neznamená konec klasického tisku

14. 2. 2022

„Trh s tiskovými řešeními je velký a pestrý a lidé tisknout chtějí i potřebují navzdory postupující digitalizaci,“ říká Michael Vojtek, který má ve společnosti CDC Data na starosti Středisko…

Číst více

Webinář Využití umělé inteligence v oblasti správy firemních dokumentů

Zjistit více