28. 11. 2022
2 min.
Michaela Králová

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Společnost IFS byla již po sedmé za sebou jmenována lídrem v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management. Ve zprávě za rok 2022 se IFS umístila na nejvyšší pozici mezi lídry v tomto oboru.

IFS připisuje svou pokračující pozici Field Service Management jako lídra svému odhodlání umožnit podnikům transformovat své servisní operace, poskytovat nové zdroje příjmů a poskytovat kvalitní služby. Díky své šíři inovací v oblasti správy služeb, vynikající optimalizaci plánování pracovních sil a týmu odborníků, kteří skutečně rozumí terénním službám a případům použití v odvětví, IFS pokračovala v růstu tržeb se 105% meziročním nárůstem tržeb z licencí na správu služeb.

„Opět věříme, že společnost IFS byla oceněna za svůj závazek nejen k inovacím a excelenci v oblasti správy služeb, ale také za náš zákaznicky orientovaný přístup, který našim zákazníkům umožňuje stát se chytřejšími a více digitálními podniky,“ řekl Marne Martin, prezident IFS Service Management. „V IFS se zaměřujeme na pomoc servisním organizacím využívat nejnovější inovace, včetně internetu věcí, strojového učení, prediktivních služeb a sloučené reality, k poskytování skutečné hodnoty pro jejich podnikání, ať už jde o provozní efektivitu nebo přechod na pokročilé nebo na výsledky založené služby. S každým dalším vývojem IFS Cloud se neustále snažíme vyvíjet řešení, abychom zajistili, že bude plně v souladu s tím, jak zákazníci nakupují a používají technologie, a to je to, co nás podle našeho názoru odlišuje od konkurence.“

Holistická a komplexní sada pro správu služeb IFS zahrnuje tato nová vylepšení spolu s dlouholetými rozlišovacími schopnostmi:

  • Schopnost fungovat v rámci jednotné platformy
  • Dynamické plánování v reálném čase, které využívá AI a strojové učení k optimalizaci a automatizaci až 500 000 zdrojů za méně než hodinu
  • Komplexní servisní logistika, zpětná logistika, opravy skladů a správa náhradních dílů
  • Rozsáhlá správa aktiv, smluv a záruk
  • Řešení pro mobilní pracovníky s rozsáhlými, přizpůsobitelnými pracovními postupy
  • Kompletní zapojení zákazníků

Nástroj Business Value Engineering Tool se prokázal jako silný odlišující prvek pro IFS, který vytváří základ zákaznického úspěchu od prvního kontaktu s IFS po nasazení – umožňuje společnostem porovnávat, měřit a monitorovat návratnost investic a klíčové ukazatele výkonnosti v průběhu jejich práce s technologií IFS.

Zpráva byla převzata a přeložena z: https://www.ifs.com

Originál zprávy je ke stažení ZDE.

Mohlo by vás zajímat

Benefity využívání systému správy dokumentů

Benefity využívání systému správy dokumentů

12. 9. 2022

Systém správy dokumentů (dále jen DMS) je softwarový nástroj, který automatizuje a zjednodušuje proces ukládání, vyhledávání a sdílení dokumentů v rámci vaší organizace. Řešení DMS lze upravit tak,…

Číst více
Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

12. 6. 2023

V dnešní době je stabilita a loajalita zaměstnanců v podnikovém prostředí spíš vzácným jevem než běžnou praxí. Průměrná doba setrvání zaměstnance u jednoho zaměstnavatele bývá závislá na moha…

Číst více
Používání DMS M-Files přineslo 294% návratnost již za tři roky Inovativní DMS, který se skutečně vyplatí

Používání DMS M-Files přineslo 294% návratnost již za tři roky

23. 10. 2023

V systému M-Files mohou pracovníci řešit celý proces od vytváření a správy dokumentů až po automatizaci pracovních postupů, externí spolupráci, podnikové vyhledávání, zabezpečení, dodržování předpisů a auditní stopu,…

Číst více
VÝVOJ STANDARDIZOVANÝCH APLIKAČNÍCH SOFTWAROVÝCH KOMPONENT

VÝVOJ STANDARDIZOVANÝCH APLIKAČNÍCH SOFTWAROVÝCH KOMPONENT

31. 12. 2018

VÝVOJ STANDARDIZOVANÝCH APLIKAČNÍCH SOFTWAROVÝCH KOMPONENT PRO VIZUALIZACI ZMĚN STAVŮ PODNIKOVÝCH ZDROJŮ A KAPACIT je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu je vyvinout sadu čtyř standardních softwarových komponent,…

Číst více

Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.

ZJISTIT VÍCE