28. 11. 2022
2 min.
Michaela Králová

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Společnost IFS byla již po sedmé za sebou jmenována lídrem v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management. Ve zprávě za rok 2022 se IFS umístila na nejvyšší pozici mezi lídry v tomto oboru.

IFS připisuje svou pokračující pozici Field Service Management jako lídra svému odhodlání umožnit podnikům transformovat své servisní operace, poskytovat nové zdroje příjmů a poskytovat kvalitní služby. Díky své šíři inovací v oblasti správy služeb, vynikající optimalizaci plánování pracovních sil a týmu odborníků, kteří skutečně rozumí terénním službám a případům použití v odvětví, IFS pokračovala v růstu tržeb se 105% meziročním nárůstem tržeb z licencí na správu služeb.

„Opět věříme, že společnost IFS byla oceněna za svůj závazek nejen k inovacím a excelenci v oblasti správy služeb, ale také za náš zákaznicky orientovaný přístup, který našim zákazníkům umožňuje stát se chytřejšími a více digitálními podniky,“ řekl Marne Martin, prezident IFS Service Management. „V IFS se zaměřujeme na pomoc servisním organizacím využívat nejnovější inovace, včetně internetu věcí, strojového učení, prediktivních služeb a sloučené reality, k poskytování skutečné hodnoty pro jejich podnikání, ať už jde o provozní efektivitu nebo přechod na pokročilé nebo na výsledky založené služby. S každým dalším vývojem IFS Cloud se neustále snažíme vyvíjet řešení, abychom zajistili, že bude plně v souladu s tím, jak zákazníci nakupují a používají technologie, a to je to, co nás podle našeho názoru odlišuje od konkurence.“

Holistická a komplexní sada pro správu služeb IFS zahrnuje tato nová vylepšení spolu s dlouholetými rozlišovacími schopnostmi:

  • Schopnost fungovat v rámci jednotné platformy
  • Dynamické plánování v reálném čase, které využívá AI a strojové učení k optimalizaci a automatizaci až 500 000 zdrojů za méně než hodinu
  • Komplexní servisní logistika, zpětná logistika, opravy skladů a správa náhradních dílů
  • Rozsáhlá správa aktiv, smluv a záruk
  • Řešení pro mobilní pracovníky s rozsáhlými, přizpůsobitelnými pracovními postupy
  • Kompletní zapojení zákazníků

Nástroj Business Value Engineering Tool se prokázal jako silný odlišující prvek pro IFS, který vytváří základ zákaznického úspěchu od prvního kontaktu s IFS po nasazení – umožňuje společnostem porovnávat, měřit a monitorovat návratnost investic a klíčové ukazatele výkonnosti v průběhu jejich práce s technologií IFS.

Zpráva byla převzata a přeložena z: https://www.ifs.com

Originál zprávy je ke stažení ZDE.

Mohlo by vás zajímat

ZPA Smart Energy si vybrala pro upgrade IFS společnost CDC Data

ZPA Smart Energy si vybrala pro upgrade IFS společnost CDC Data

7. 8. 2023

Brno, 7. srpna 2023 – Společnost ZPA Smart Energy a.s., největší český výrobce elektroměrů a přijímačů HDO, investuje do modernizace svého ERP systému IFS, který pro řízení…

Číst více
Systém M-Files byl osmým rokem ve výzkumu Nucleus Research 2021 jmenován za lídra na trhu

Systém M-Files byl osmým rokem ve výzkumu Nucleus Research 2021 jmenován za lídra na trhu

26. 7. 2021

M-Files, společnost zabývající se inteligentní správou informací, byla již po osmé ve výzkumu Nucleus Research označena za lídra na trhu v oblasti Content Services and Collaboration. V magickém…

Číst více
Co je to systém správy dokumentů a k čemu je  užitečný?

Co je to systém správy dokumentů a k čemu je užitečný?

30. 1. 2023

Systém správy dokumentů, známý pod zkratkou DMS (Document Management System) je zjednodušeně automatizované podnikové softwarové řešení, které slouží k ukládání, organizaci, zabezpečení, digitalizaci a archivaci obchodních souborů.…

Číst více
Co dělat, když se stanete obětí kyberútoku?

Co dělat, když se stanete obětí kyberútoku?

19. 6. 2023

Kybernetické útoky jsou bohužel realitou současnosti. Denně se můžeme setkat s phishingovým či ransomware útokem a to jak v zaměstnání, tak na soukromém počítači či mobilním telefonu. V našich předchozích článcích…

Číst více