20. 6. 2022
2 min.
Michaela Králová

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Mobilní funkce je základní součástí jakéhokoli systému poskytujícímu služby a jeho plná integrace do IFS Cloud znamená, že jde o dokonalé provozní řešení, plně integrované, aniž by se jednalo o doplňkový produkt nebo produkt se samostatným rozhraním. Aby mohli být terénní pracovníci produktivní a jejich práce efektivní, potřebují integrovanou technologii pro správu služeb na dálku, která jim zajistí potřebná data v reálném čase a optimalizuje práci a interakci jednotlivých týmů. 

Tento centralizovaný model poskytuje technikům přímý přístup k nejaktuálnějším informacím včetně údajů o zákaznících, aktuálních pracovních příkazů, přístupu k odborníkům a podkladům, stejně jako k požadovaným činnostem před a po práci. Všechny vstupy, které technik potřebuje k provedení první opravy, má tím pádem k dispozici.

Funkce IFS Field Service Management akreditované společností Gartner jsou zabudovány do platformy IFS Cloud a poskytují snadný přístup k nejvýkonnější technologii plánování, sledování a optimalizaci služeb na trhu.

Proč IFS Cloud pro správu služeb?

IFS Cloud umožňuje podnikům poskytujícím služby integrovat nejlepší platformu pro správu služeb ve své třídě s jejich stávajícím systémovým prostředím pro provozní efektivitu a růst výnosů. Platforma podporuje perspektivní servisní organizace na jejich cestě digitální transformace k poskytování služeb založených na výsledcích a bezkonkurenční spokojenosti zákazníků. 

Zákazníci IFS mají přehled o všech činnostech v rámci jejich celého provozu. Plánování je optimalizováno, což usnadňuje správu všeho prostřednictvím jediné platformy – od velkých scénářů až po ty nejsmysluplnější detaily.

Vylepšená mobilita v reálném čase

Platforma IFS Cloud nabízí rozsáhlou funkcionalitu pro mobilní pracovníky, která technikům pomáhá řídit jejich práci v daný okamžik a po celý den jako součást propojeného týmu online i offline.

Obsluha a interakce se zákazníky jsou zefektivněny, plány se sestavují (a upravují) v reálném čase na základě nejlepšího výsledku pro zákazníka, servisní organizaci a vaši firmu.

Zde je postup, jak technologie podporuje techniky v terénu:

  1. Průzkum na začátku směny: Technik se přihlásí a ověří, že je fyzicky schopen vykonávat práci, potvrdí, že má potřebné díly a nástroje pro přidělené úkoly.
  2. Plánování úloh: Technik přistupuje k přiřazeným pracovním příkazům, kontroluje každou úlohu včetně informací o smlouvě, místa, kde se má zapojit, stavu, doby cesty a dalších podrobností.
  3. Požadavky zákazníka: Systém je před zahájením prací integrován se specifickými zákaznickými protokoly, jako je bezpečnost a ochrana zdraví a další předpoklady.

Dokončené pracovní příkazy: Technik zkontroluje rozsah pracovního kontrolního seznamu, aby se ujistil, že byly provedeny všechny požadované akce, ověří hlášení, generuje zprávy o provedení práce, získá odhlášení zákazníka a lokalizuje díly, převody dodávek a další podrobnosti na zajištění opravy.

Vaše cesta do IFS Cloudu

IFS Cloud je pro zákazníky IFS významným krokem kupředu. Více informací o tomto systému naleznete ZDE.

Zdroj: https://blog.ifs.com

Mohlo by vás zajímat

Tým CDC Data se představuje/9. díl – Josef Bočkay

Tým CDC Data se představuje/9. díl – Josef Bočkay

19. 4. 2022

Jedním z členů našeho obchodního týmu je Josef Bočkay, který nám odpověděl na několik všetečných dotazů, abychom vám ho mohli blíže představit. Přečtěte si, čemu se…

Číst více
ZPA Smart Energy si vybrala pro upgrade IFS společnost CDC Data

ZPA Smart Energy si vybrala pro upgrade IFS společnost CDC Data

7. 8. 2023

Brno, 7. srpna 2023 – Společnost ZPA Smart Energy a.s., největší český výrobce elektroměrů a přijímačů HDO, investuje do modernizace svého ERP systému IFS, který pro řízení…

Číst více
Jaké výhody vám poskytne programování pomocí low-code nástroje Intrexx?

Jaké výhody vám poskytne programování pomocí low-code nástroje Intrexx?

30. 11. 2021

Low-code programování roste ohromujícím tempem, agentura Forrester dokonce předpovídá tempo růstu až 40 % v průběhu roku 2022. To jsou natolik velká čísla, že tyto platformy již…

Číst více
Kybernetická bezpečnost: kdy jindy, když ne teď?

Kybernetická bezpečnost: kdy jindy, když ne teď?

4. 4. 2022

Většina všech kybernetických útoků přichází z Ruska nebo Číny. Stejně tak platí, že nejčastější motivací útočníků je snaha získat nějakou formu „výpalného“.  Válka, kterou Rusko zahájilo…

Číst více