19. 11. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

IFS dosáhla opět nejvyšší pozice pro rok 2020 v oblasti správy služeb.

Nejnovější umístění v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management (FSM) považuje IFS za důkaz své dlouhodobé strategie investování do produktů a jedinečného zaměření na zákazníka. Od roku 2014 je IFS v tomto výzkumu uznávána jako leader.

IFS se dívá zpět na rok 2019 jako na další transformační rok v prostoru FSM, během kterého společnost rozšířila své podnikání v oblasti řízení služeb o 51% oproti roku 2018 a zároveň přivítala velké množství nových zákazníků v oblasti správy služeb.

Nabídka IFS kombinuje prvotřídní optimalizaci plánování v reálném čase spolu s řadou možností správy služeb a terénních služeb, které jsou na trhu bezkonkurenční. Díky tomu je IFS schopna řídit celý životní cyklus služeb pro podniky, od mobilních pracovníků, plánování, servisního střediska a kontaktního centra, přes smlouvy, záruky, spediční a zpětnou logistiku a opravy depa. IFS spojuje kompletní řetězec služeb, který umožňuje podnikům poskytovat digitální transformaci a růst prostřednictvím služeb.

„To, že jsme se stali opět leadrem v Gartner Magic Quadrant pro správu terénních služeb, je důležitým potvrzením závazku umožnit našim zákazníkům posílení jejich růstu prostřednictvím služeb,“ řekla Marne Martin, prezidentka IFS Service Management a dále dodala: „V uplynulém roce jsme pokračovali v investicích v oblasti správy služeb a přidali jsme další zdroje pro uvedení na trh, produkty, podporu a odborné znalosti, abychom našim zákazníkům přinesli ještě větší hodnotu a to jak celosvětově, tak i regionálně. Naše zaměření zůstává pevně na tom, abychom našim zákazníkům umožnili zrychlit generování výnosů a dosáhnout cílů digitální transformace pomocí inteligentních řešení služeb, která zahrnují každý obchodní proces v rámci celého hodnotového řetězce služeb.“

Celá tisková zpráva je k dispozici zde: https://www.ifs.com/corp/news-and-events/newsroom/2020/07/08/ifs-named-a-leader-in-the-gartner-2020-magic-quadrant-for-field-service-management/

Výsledky výzkumu lze stáhnout zde: https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html?_ga=2.208131282.1952642488.1597903687-1681468442.1595317182

Mohlo by vás zajímat

Slavíme 25 let CDC Data

Slavíme 25 let CDC Data

11. 7. 2022

Dne 10. července 2022 to bylo přesně 25 let od založení CDC Data, resp. CoNet Data Communications. Historie se začala psát v Mikulově a za těch 25 let…

Číst více
Reference KABELOVNA Děčín Podmokly Reference KABELOVNA Děčín Podmokly

Reference KABELOVNA Děčín Podmokly

22. 7. 2024

Udržitelný rozvoj technologického celku velikosti KABELOVNY Děčín Podmokly, s.r.o. (dále jen KDP) vyžaduje kromě dalšího i velmi efektivní a flexibilní IT podporu. Vedení KDP se rozhodlo zajištění…

Číst více
Konference M-Files IMPACT 2025 Globální konference M-Files 2025

Konference M-Files IMPACT 2025

26. 5. 2025

Inovace, digitalizace a automatizace práce s pomocí umělé inteligence, to byla hlavní témata čtyřdenní globální konference M-Files IMPACT 2025, která se konala na začátku května v řeckých Aténách.…

Číst více
ZAT a.s. využívá špičkové technologie a IT služby díky outsourcingu CDC Data Reference outsourcing ZAT a.s.

ZAT a.s. využívá špičkové technologie a IT služby díky outsourcingu CDC Data

3. 10. 2024

Díky IT outsourcingu od CDC Data má ZAT přístup ke špičkovým technologiím a odborným IT znalostem, což společnosti umožňuje držet krok s dobou, zejména se změnami v oblasti…

Číst více