19. 11. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

IFS dosáhla opět nejvyšší pozice pro rok 2020 v oblasti správy služeb.

Nejnovější umístění v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management (FSM) považuje IFS za důkaz své dlouhodobé strategie investování do produktů a jedinečného zaměření na zákazníka. Od roku 2014 je IFS v tomto výzkumu uznávána jako leader.

IFS se dívá zpět na rok 2019 jako na další transformační rok v prostoru FSM, během kterého společnost rozšířila své podnikání v oblasti řízení služeb o 51% oproti roku 2018 a zároveň přivítala velké množství nových zákazníků v oblasti správy služeb.

Nabídka IFS kombinuje prvotřídní optimalizaci plánování v reálném čase spolu s řadou možností správy služeb a terénních služeb, které jsou na trhu bezkonkurenční. Díky tomu je IFS schopna řídit celý životní cyklus služeb pro podniky, od mobilních pracovníků, plánování, servisního střediska a kontaktního centra, přes smlouvy, záruky, spediční a zpětnou logistiku a opravy depa. IFS spojuje kompletní řetězec služeb, který umožňuje podnikům poskytovat digitální transformaci a růst prostřednictvím služeb.

„To, že jsme se stali opět leadrem v Gartner Magic Quadrant pro správu terénních služeb, je důležitým potvrzením závazku umožnit našim zákazníkům posílení jejich růstu prostřednictvím služeb,“ řekla Marne Martin, prezidentka IFS Service Management a dále dodala: „V uplynulém roce jsme pokračovali v investicích v oblasti správy služeb a přidali jsme další zdroje pro uvedení na trh, produkty, podporu a odborné znalosti, abychom našim zákazníkům přinesli ještě větší hodnotu a to jak celosvětově, tak i regionálně. Naše zaměření zůstává pevně na tom, abychom našim zákazníkům umožnili zrychlit generování výnosů a dosáhnout cílů digitální transformace pomocí inteligentních řešení služeb, která zahrnují každý obchodní proces v rámci celého hodnotového řetězce služeb.“

Celá tisková zpráva je k dispozici zde: https://www.ifs.com/corp/news-and-events/newsroom/2020/07/08/ifs-named-a-leader-in-the-gartner-2020-magic-quadrant-for-field-service-management/

Výsledky výzkumu lze stáhnout zde: https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html?_ga=2.208131282.1952642488.1597903687-1681468442.1595317182

Mohlo by vás zajímat

Kdo nám věří/3. část ZAT a.s. Chytrá správa dokumentů

Kdo nám věří/3. část ZAT a.s.

31. 1. 2022

V dalším díle našeho seriálu zákaznických referencí vám představujeme společnost ZAT a.s. a její referenci na náš systém M-Files a s ním spojenou chytrou správu dokumentů, kterou využívají…

Číst více
IFS Cloud 2021 R2

IFS Cloud 2021 R2

22. 11. 2021

Společnost IFS představila letos na podzim další vydání verze IFS Cloud. Zjistěte, jak tento inovovaný systém může prospět vašemu podnikání. IFS Cloud spojuje prvky zákazníků,…

Číst více
Společnost M-Files získala ocenění Gartner® Peer Insights™ 2023 Strong Performer v oblasti platforem pro obsahové služby Ocenění M-Files

Společnost M-Files získala ocenění Gartner® Peer Insights™ 2023 Strong Performer v oblasti platforem pro obsahové služby

21. 8. 2023

Společnost M-Files, globální lídr v oblasti správy informací, byla zákazníky v červnovém průzkumu Gartner Peer Insights™ „Voice of the Customer“ oceněna jako společnost s významnými výsledky. Ve zprávě…

Číst více
Reference NVH Czech Reference NVH Czech Dobranov

Reference NVH Czech

6. 5. 2024

CDC Data se díky svému řešení podílí na výrobě stropních dílců pro automobily značek Volkswagen a Audi ve výrobním závodě NVH Czech v severočeském Dobranově. O společnosti…

Číst více