19. 11. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

Gartner Magic Quadrant 2020 jmenoval IFS vítězem v oblasti Field Service Management

IFS dosáhla opět nejvyšší pozice pro rok 2020 v oblasti správy služeb.

Nejnovější umístění v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management (FSM) považuje IFS za důkaz své dlouhodobé strategie investování do produktů a jedinečného zaměření na zákazníka. Od roku 2014 je IFS v tomto výzkumu uznávána jako leader.

IFS se dívá zpět na rok 2019 jako na další transformační rok v prostoru FSM, během kterého společnost rozšířila své podnikání v oblasti řízení služeb o 51% oproti roku 2018 a zároveň přivítala velké množství nových zákazníků v oblasti správy služeb.

Nabídka IFS kombinuje prvotřídní optimalizaci plánování v reálném čase spolu s řadou možností správy služeb a terénních služeb, které jsou na trhu bezkonkurenční. Díky tomu je IFS schopna řídit celý životní cyklus služeb pro podniky, od mobilních pracovníků, plánování, servisního střediska a kontaktního centra, přes smlouvy, záruky, spediční a zpětnou logistiku a opravy depa. IFS spojuje kompletní řetězec služeb, který umožňuje podnikům poskytovat digitální transformaci a růst prostřednictvím služeb.

„To, že jsme se stali opět leadrem v Gartner Magic Quadrant pro správu terénních služeb, je důležitým potvrzením závazku umožnit našim zákazníkům posílení jejich růstu prostřednictvím služeb,“ řekla Marne Martin, prezidentka IFS Service Management a dále dodala: „V uplynulém roce jsme pokračovali v investicích v oblasti správy služeb a přidali jsme další zdroje pro uvedení na trh, produkty, podporu a odborné znalosti, abychom našim zákazníkům přinesli ještě větší hodnotu a to jak celosvětově, tak i regionálně. Naše zaměření zůstává pevně na tom, abychom našim zákazníkům umožnili zrychlit generování výnosů a dosáhnout cílů digitální transformace pomocí inteligentních řešení služeb, která zahrnují každý obchodní proces v rámci celého hodnotového řetězce služeb.“

Celá tisková zpráva je k dispozici zde: https://www.ifs.com/corp/news-and-events/newsroom/2020/07/08/ifs-named-a-leader-in-the-gartner-2020-magic-quadrant-for-field-service-management/

Výsledky výzkumu lze stáhnout zde: https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html?_ga=2.208131282.1952642488.1597903687-1681468442.1595317182

Mohlo by vás zajímat

Co byste měli vědět o NIS2 a novém zákonu o kybernetické bezpečnosti v ČR Vše, co byste měli vědět o NIS2

Co byste měli vědět o NIS2 a novém zákonu o kybernetické bezpečnosti v ČR

11. 8. 2025

Směrnice NIS2 (EU 2022/2555) je celoevropská legislativa, která sjednocuje pravidla pro kybernetickou bezpečnost napříč členskými státy EU. Navazuje na původní směrnici NIS z roku 2016, ale…

Číst více
Slepé uličky software aneb čemu věnovat pozornost při výběru správného dodavatele

Slepé uličky software aneb čemu věnovat pozornost při výběru správného dodavatele

23. 8. 2021

Je důležité, aby byl váš podnikový software schopen splnit vaše požadavky v oblastech jako je udržitelnost, shromažďování a vykazování dat, transparentnost procesů a další. Ne každý software je…

Číst více
Průmyslová umělá inteligence IFS.ai odhaluje neviditelnou revoluci Průmyslová umělá inteligence v ERP

Průmyslová umělá inteligence IFS.ai odhaluje neviditelnou revoluci

6. 10. 2025

Nenápadná, ale zásadní změna právě transformuje průmyslové podniky po celém světě. Podle nové globální studie společnosti IFS, předního dodavatele průmyslového softwaru s prvky umělé inteligence, se během…

Číst více
IT kontinuita jako klíčový pilíř stability vašeho podnikání IT kontinuita

IT kontinuita jako klíčový pilíř stability vašeho podnikání

22. 4. 2024

Moderní podnikání je v dnešní době zcela závislé na informačních technologiích, jenž hrají klíčovou roli v každém kroku podnikových procesů. Zajištění IT kontinuity je proto v současné době…

Číst více