Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.
ZJISTIT VÍCEBlog
Jak může správa klientských informací pomoci vaší firmě získat více zakázek
Firmy poskytující profesionální služby od účetních přes finanční služby až po poradce si velice dobře uvědomují, že získávání nových klientů (a udržení těch stávajících) je pro ně to nejzásadnější. Aby mohly v současném světě fungovat, musí si s klienty…
Předpovědi IFS a významné trendy pro rok 2024 v oblasti služeb podporovaných umělou inteligencí
Vzhledem k tomu, že umělá inteligence (AI) a strojové učení pronikají do stále většího počtu operací a procesů napříč odvětvím služeb, Mark Brewer, viceprezident pro odvětví služeb ve společnosti IFS, připravil pět nejzásadnějších předpovědí pro rok 2024 a příležitosti,…
Očekávané trendy v ICT pro rok 2024
Aktuální trendy v oblasti efektivní informační a komunikační infrastruktury a zároveň hlavní témata, která budou hýbat naším oborem v roce 2024 zahrnují několik klíčových oblastí, zaměřených zejména na zlepšení rychlosti, spolehlivosti, bezpečnosti a udržitelnosti systémů. Zde vám představujeme některé z nich:…
Co přináší NIS2 – nová směrnice o kyberbezpečnosti
V roce 2016 Evropská unie schválila směrnici o bezpečnosti sítí a informací, známou jako NIS. Tato směrnice, oficiálně označená jako Směrnice Evropského parlamentu z roku 2016, měla za cíl zajištění vysoké úrovně bezpečnosti sítí a informačních systémů napříč celou…
M-Files a Antti Nivala se stali vítězi soutěže BIG Awards for Business 2023
Společnost M-Files, lídr v oblasti automatizace správy dokumentů, v loňském roce opět zvítězila v kategorii Společnost roku v soutěži Business Intelligence Group BIG Awards for Business, přičemž zakladatel a generální ředitel společnosti M-Files – Antti Nivala byl rovněž jmenován vítězem…
Předpovědi IFS pro oblast výroby v roce 2024
V roce 2023 čelili výrobci intenzivním výzvám, od zvýšené konkurence na trhu, přes složité požadavky zákazníků až po zpřísňující se předpisy. Aby si výrobci udrželi konkurenceschopnost i v roce 2024, bude pro jejich odlišení se od konkurence klíčové…
IFS Cloud – optimální řešení pro výzvy ve vašem oboru
Od roku 2020 otřásá světem podnikání řada výzev, počínaje pandemií COVID-19, přes problémy s dodávkami, rostoucí míru inflace až po geopolitické nepokoje. Ačkoli stejné události ovlivnily podniky všech zeměpisných oblastí, velikostí a odvětví, jejich dopady byly různé.…
Aktuální výzvy v oblasti digitální bezpečnosti
Firmy v oblasti digitální bezpečnosti se dnes potýkají s řadou výzev, které odrážejí nejen dynamiku kybernetických hrozeb, ale také neustálý pokrok v technologiích a IT infrastruktuře. Tyto výzvy vyžadují komplexní přístup a neustálou ostražitost. 1. Vývoj kybernetických útoků Kybernetické útoky…
Revoluce AI: Od science fiction k chytrým výrobním továrnám
Výrobní průmysl prochází obdobím transformace, využívá digitální technologie ke zlepšení svých činností a k vyšší efektivitě provozu. S nástupem pokročilejších technologií jako je např. Průmysl 4.0, transformace dat a chytré továrny, se umělá inteligence (AI) stává technologickou silou, která…
Klíčové aspekty úspěšného IT outsourcingu
Outsourcing IT služeb je proces, při kterém firmy delegují buď určité části svého IT na externího specializovaného poskytovatele, nebo mu svěří správu celého svého IT oddělení. V době digitální transformace a neustálého technologického pokroku je outsourcing IT čím…