21. 8. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Slavíme desetileté výročí s M-Files

Slavíme desetileté výročí s M-Files

V červenci 2020 je tomu přesně deset let, co jsme navázali partnerství se společností M-Files a započali distribuci tohoto DMS systému v Čechách a na Slovensku.

Toto výročí nás přimělo k malému ohlédnutí a zhodnocení, jak nám společné partnerství prospívá.

Myslím, že můžeme neskromně říct, že za těch deset let jsme ušli obrovský kus cesty a M-Files se doslova staly součástí našich životů.

Začali jsme tím, že jsme systém naimplementovali v naší společnosti a naučilo se ho aktivně používat přes padesát osob. Tak jsme se na vlastní kůži seznámili s mnoha výhodami i úskalími a byli jsme tak lépe připraveni na podobné situace rychle reagovat i u našich zákazníků. Praxe nám potvrdila, že každý zákazník je odlišný a pružnost systému nám umožňuje přizpůsobit se nejrůznějším prostředím a vyhovět různorodým požadavkům jednotlivých zákazníků.

Po celou dobu naší partnerské spolupráce zajišťujeme překlady systému do českého jazyka, aby byl uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

Máme na svém kontě desítky úspěšných implementací ve společnostech v nejrůznějších odvětvích a tisíce koncových uživatelů, kterým M-Files dnes a denně pomáhají v jejich činnostech.

Mezi naše spokojené zákazníky patří např.

  • BONATRANS GROUP, a.s.
  • ZAT a.s.
  • PROFI-MEN, s.r.o.
  • NAREX Ždánice, spol. s r.o.
  • KASPER KOVO s.r.o.
  • NG Management, s.r.o. člen skupiny NATLAND Group
  • a další

O M-Files doslova řekli:

„Hlavním přínosem tohoto řešení je jednoduchost a bohatost konfigurace a to, že jsme schopni si ji realizovat sami. Uživatelské rozhraní je navíc velmi blízké Windows. Oceňujeme možnost nastavení workflow, využívání šablon řízení přístupu. Za nejdůležitější však stále považuji pořádek v dokumentech.“ Jaroslav Jančík, ZAT a.s.

„Zakládáním pracovně právních dokumentů do elektronické evidence v M-Files došlo ke zjednodušení a zrychlení práce vedoucích pracovníků s údaji z osobních spisů jejich podřízených zaměstnanců a také k jištění dokumentů pro případ jejich poškození či ztráty v případě krádeže nebo živelné katastrofy.“ Dagmar Papíková, KASPER-KOVO s.r.o.

Spokojenost a reference našich zákazníků považujeme za nejvyšší ocenění naší práce.

Mohlo by vás zajímat

Tým CDC Data se představuje/3.díl – Michael Vojtek

Tým CDC Data se představuje/3.díl – Michael Vojtek

11. 10. 2021

Středisko dokumentových služeb a tiskáren má v CDC již řadu let na starost Ing. Michael Vojtek. Co se v jeho středisku dennodenně odehrává, jaké má vzpomínky na své…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/14. díl – Jan Špůr

Tým CDC Data se představuje/14. díl – Jan Špůr

14. 11. 2022

Tentokrát jsme zavítali mezi programátory na pobočku do Dvora Králové n.L. a vyzpovídali Honzu Špůra, kolegu, který  u nás pracuje už od dob svých studií a zůstal nám…

Číst více
CDC DATA nabízí firmám digitalizaci jako Gold Channel Partner společnosti IFS a otevírá první pobočku na Slovensku

CDC DATA nabízí firmám digitalizaci jako Gold Channel Partner společnosti IFS a otevírá první pobočku na Slovensku

28. 5. 2021

Brno, 19. května 2021 – Společnost CDC DATA, která na českém a slovenském trhu nabízí široké portfolio produktů a služeb z oblasti informačních a komunikačních technologií, síťové infrastruktury a kyberbezpečnosti, se…

Číst více
Case study – ERP systém IFS Cloud v ZAT a.s. Reference - ERP IFS Cloud ve společnosti ZAT a.s.

Case study – ERP systém IFS Cloud v ZAT a.s.

2. 12. 2024

Společnost ZAT a.s. využívá jako klíčový nástroj pro řízení svých podnikových procesů ERP systém IFS, a to již od roku 2005. Jeho poslední aktualizací na nejnovější…

Číst více