21. 8. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Slavíme desetileté výročí s M-Files

Slavíme desetileté výročí s M-Files

V červenci 2020 je tomu přesně deset let, co jsme navázali partnerství se společností M-Files a započali distribuci tohoto DMS systému v Čechách a na Slovensku.

Toto výročí nás přimělo k malému ohlédnutí a zhodnocení, jak nám společné partnerství prospívá.

Myslím, že můžeme neskromně říct, že za těch deset let jsme ušli obrovský kus cesty a M-Files se doslova staly součástí našich životů.

Začali jsme tím, že jsme systém naimplementovali v naší společnosti a naučilo se ho aktivně používat přes padesát osob. Tak jsme se na vlastní kůži seznámili s mnoha výhodami i úskalími a byli jsme tak lépe připraveni na podobné situace rychle reagovat i u našich zákazníků. Praxe nám potvrdila, že každý zákazník je odlišný a pružnost systému nám umožňuje přizpůsobit se nejrůznějším prostředím a vyhovět různorodým požadavkům jednotlivých zákazníků.

Po celou dobu naší partnerské spolupráce zajišťujeme překlady systému do českého jazyka, aby byl uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

Máme na svém kontě desítky úspěšných implementací ve společnostech v nejrůznějších odvětvích a tisíce koncových uživatelů, kterým M-Files dnes a denně pomáhají v jejich činnostech.

Mezi naše spokojené zákazníky patří např.

  • BONATRANS GROUP, a.s.
  • ZAT a.s.
  • PROFI-MEN, s.r.o.
  • NAREX Ždánice, spol. s r.o.
  • KASPER KOVO s.r.o.
  • NG Management, s.r.o. člen skupiny NATLAND Group
  • a další

O M-Files doslova řekli:

„Hlavním přínosem tohoto řešení je jednoduchost a bohatost konfigurace a to, že jsme schopni si ji realizovat sami. Uživatelské rozhraní je navíc velmi blízké Windows. Oceňujeme možnost nastavení workflow, využívání šablon řízení přístupu. Za nejdůležitější však stále považuji pořádek v dokumentech.“ Jaroslav Jančík, ZAT a.s.

„Zakládáním pracovně právních dokumentů do elektronické evidence v M-Files došlo ke zjednodušení a zrychlení práce vedoucích pracovníků s údaji z osobních spisů jejich podřízených zaměstnanců a také k jištění dokumentů pro případ jejich poškození či ztráty v případě krádeže nebo živelné katastrofy.“ Dagmar Papíková, KASPER-KOVO s.r.o.

Spokojenost a reference našich zákazníků považujeme za nejvyšší ocenění naší práce.

Mohlo by vás zajímat

Novým generálním ředitelem CDC Data byl jmenován Pavel Smoleň. Luboš Strapina se stal členem představenstva firmy

Novým generálním ředitelem CDC Data byl jmenován Pavel Smoleň. Luboš Strapina se stal členem představenstva firmy

17. 1. 2022

Brno, 17. leden 2022 – Společnost CDC Data, poskytovatel komplexních ICT služeb, oznamuje významné personální změny: Novým generálním ředitelem společnosti se od 6. ledna 2022 stal Pavel…

Číst více
OneCube je IT produktem roku 2025

OneCube je IT produktem roku 2025

11. 11. 2025

Naše řešení privátní AI pro firmy – OneCube získalo ocenění IT produkt roku 2025, které uděluje redakce magazínu Computertrends. Soutěž „IT produkt roku“ oceňuje inovativní…

Číst více
Teambuilding 2025

Teambuilding 2025

6. 5. 2025

Na konci dubna jsme se opět vydali do rekreačního areálu Jasenka, kde proběhl náš celofiremní teambuilding. Po roce jsme se sem s radostí vrátili a určitě nelitujeme. Krásné…

Číst více
Disaster Recovery Supervision Disaster Recovery Supervision

Disaster Recovery Supervision

13. 1. 2025

Nepředvídatelné události, kterými jsou kybernetické útoky, přírodní katastrofy nebo technické havárie, mohou ohrozit provoz každé firmy. Proto přicházíme s novou, ucelenou službou Disaster Recovery Supervision (DRS),…

Číst více