21. 8. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Slavíme desetileté výročí s M-Files

Slavíme desetileté výročí s M-Files

V červenci 2020 je tomu přesně deset let, co jsme navázali partnerství se společností M-Files a započali distribuci tohoto DMS systému v Čechách a na Slovensku.

Toto výročí nás přimělo k malému ohlédnutí a zhodnocení, jak nám společné partnerství prospívá.

Myslím, že můžeme neskromně říct, že za těch deset let jsme ušli obrovský kus cesty a M-Files se doslova staly součástí našich životů.

Začali jsme tím, že jsme systém naimplementovali v naší společnosti a naučilo se ho aktivně používat přes padesát osob. Tak jsme se na vlastní kůži seznámili s mnoha výhodami i úskalími a byli jsme tak lépe připraveni na podobné situace rychle reagovat i u našich zákazníků. Praxe nám potvrdila, že každý zákazník je odlišný a pružnost systému nám umožňuje přizpůsobit se nejrůznějším prostředím a vyhovět různorodým požadavkům jednotlivých zákazníků.

Po celou dobu naší partnerské spolupráce zajišťujeme překlady systému do českého jazyka, aby byl uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

Máme na svém kontě desítky úspěšných implementací ve společnostech v nejrůznějších odvětvích a tisíce koncových uživatelů, kterým M-Files dnes a denně pomáhají v jejich činnostech.

Mezi naše spokojené zákazníky patří např.

  • BONATRANS GROUP, a.s.
  • ZAT a.s.
  • PROFI-MEN, s.r.o.
  • NAREX Ždánice, spol. s r.o.
  • KASPER KOVO s.r.o.
  • NG Management, s.r.o. člen skupiny NATLAND Group
  • a další

O M-Files doslova řekli:

„Hlavním přínosem tohoto řešení je jednoduchost a bohatost konfigurace a to, že jsme schopni si ji realizovat sami. Uživatelské rozhraní je navíc velmi blízké Windows. Oceňujeme možnost nastavení workflow, využívání šablon řízení přístupu. Za nejdůležitější však stále považuji pořádek v dokumentech.“ Jaroslav Jančík, ZAT a.s.

„Zakládáním pracovně právních dokumentů do elektronické evidence v M-Files došlo ke zjednodušení a zrychlení práce vedoucích pracovníků s údaji z osobních spisů jejich podřízených zaměstnanců a také k jištění dokumentů pro případ jejich poškození či ztráty v případě krádeže nebo živelné katastrofy.“ Dagmar Papíková, KASPER-KOVO s.r.o.

Spokojenost a reference našich zákazníků považujeme za nejvyšší ocenění naší práce.

Mohlo by vás zajímat

Tým CDC Data se představuje/13. díl – Zdeněk Vančura

Tým CDC Data se představuje/13. díl – Zdeněk Vančura

3. 10. 2022

V dalším rozhovoru se nám představuje Zdeněk Vančura, vedoucí skupiny L2 technických specialistů, kteří řeší se zákazníky složitější části IT infrastruktury, kterou jsou zejména servery. Jak…

Číst více
Pět bezpečnostních postupů a doporučení pro práci se zaměstnanci na home-office

Pět bezpečnostních postupů a doporučení pro práci se zaměstnanci na home-office

6. 5. 2021

S ohledem na nárůst kybernetických hrozeb a s rostoucími obavami IT oddělení ve firmách skrze bezpečné postupy práce se zaměstnanci na home-office, je dobré zvážit některé osvědčené…

Číst více
Schvalování dokumentů –  Princip čtyř očí

Schvalování dokumentů – Princip čtyř očí

21. 6. 2021

V zásadě je koncept Schválení čtyřma očima jednoduchý – jde pouze o to přimět dva různé lidi, aby schválili nějaký typ akce, než ji bude možné…

Číst více
Chytrá domácnost = 90% soběstačnost a až o 58 % nižší spotřeba energií

Chytrá domácnost = 90% soběstačnost a až o 58 % nižší spotřeba energií

7. 11. 2022

Energetická krize stále pokračuje, konec růstu cen plynu, ropy a elektřiny je v nedohlednu. Jaký bude finální dopad na naše životy, to lze nyní jen těžko odhadovat.…

Číst více