21. 8. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Slavíme desetileté výročí s M-Files

Slavíme desetileté výročí s M-Files

V červenci 2020 je tomu přesně deset let, co jsme navázali partnerství se společností M-Files a započali distribuci tohoto DMS systému v Čechách a na Slovensku.

Toto výročí nás přimělo k malému ohlédnutí a zhodnocení, jak nám společné partnerství prospívá.

Myslím, že můžeme neskromně říct, že za těch deset let jsme ušli obrovský kus cesty a M-Files se doslova staly součástí našich životů.

Začali jsme tím, že jsme systém naimplementovali v naší společnosti a naučilo se ho aktivně používat přes padesát osob. Tak jsme se na vlastní kůži seznámili s mnoha výhodami i úskalími a byli jsme tak lépe připraveni na podobné situace rychle reagovat i u našich zákazníků. Praxe nám potvrdila, že každý zákazník je odlišný a pružnost systému nám umožňuje přizpůsobit se nejrůznějším prostředím a vyhovět různorodým požadavkům jednotlivých zákazníků.

Po celou dobu naší partnerské spolupráce zajišťujeme překlady systému do českého jazyka, aby byl uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

Máme na svém kontě desítky úspěšných implementací ve společnostech v nejrůznějších odvětvích a tisíce koncových uživatelů, kterým M-Files dnes a denně pomáhají v jejich činnostech.

Mezi naše spokojené zákazníky patří např.

  • BONATRANS GROUP, a.s.
  • ZAT a.s.
  • PROFI-MEN, s.r.o.
  • NAREX Ždánice, spol. s r.o.
  • KASPER KOVO s.r.o.
  • NG Management, s.r.o. člen skupiny NATLAND Group
  • a další

O M-Files doslova řekli:

„Hlavním přínosem tohoto řešení je jednoduchost a bohatost konfigurace a to, že jsme schopni si ji realizovat sami. Uživatelské rozhraní je navíc velmi blízké Windows. Oceňujeme možnost nastavení workflow, využívání šablon řízení přístupu. Za nejdůležitější však stále považuji pořádek v dokumentech.“ Jaroslav Jančík, ZAT a.s.

„Zakládáním pracovně právních dokumentů do elektronické evidence v M-Files došlo ke zjednodušení a zrychlení práce vedoucích pracovníků s údaji z osobních spisů jejich podřízených zaměstnanců a také k jištění dokumentů pro případ jejich poškození či ztráty v případě krádeže nebo živelné katastrofy.“ Dagmar Papíková, KASPER-KOVO s.r.o.

Spokojenost a reference našich zákazníků považujeme za nejvyšší ocenění naší práce.

Mohlo by vás zajímat

Co byste měli vědět o NIS2 a novém zákonu o kybernetické bezpečnosti v ČR Vše, co byste měli vědět o NIS2

Co byste měli vědět o NIS2 a novém zákonu o kybernetické bezpečnosti v ČR

11. 8. 2025

Směrnice NIS2 (EU 2022/2555) je celoevropská legislativa, která sjednocuje pravidla pro kybernetickou bezpečnost napříč členskými státy EU. Navazuje na původní směrnici NIS z roku 2016, ale…

Číst více
Nezbytné technologie pro úspěšnou automatizaci ve výrobě

Nezbytné technologie pro úspěšnou automatizaci ve výrobě

6. 6. 2022

Data nám ukazují, že nejlepšími výrobci ve své třídě jsou ti, kteří migrovali z manuálních procesů na elektronickou automatizaci kvality procesů. Ale aby to všechno fungovalo…

Číst více
Co dělat, když se stanete obětí kyberútoku?

Co dělat, když se stanete obětí kyberútoku?

19. 6. 2023

Kybernetické útoky jsou bohužel realitou současnosti. Denně se můžeme setkat s phishingovým či ransomware útokem a to jak v zaměstnání, tak na soukromém počítači či mobilním telefonu. V našich předchozích článcích…

Číst více
Jak umělá inteligence radikálně mění správu informací

Jak umělá inteligence radikálně mění správu informací

15. 8. 2022

Během posledního desetiletí byla prakticky všechna průmyslová odvětví vylepšena růstem umělé inteligence. Ačkoliv se to nezdá a málokdo by to řekl, tak jedna z oblastí, která byla…

Číst více