Helpdesk

Ve spolupráci s interním oddělením napomůže CDC HELPDESK k efektivnímu řešení uživatelských požadavků.

Helpdesk

Hlášení požadavků

Hlášení požadavků je možno 24/7 a lze využít tyto kanály:

  • e-mailem (NONSTOP)
  • telefonicky (6-18)
  • prostřednictvím webového portálu (NONSTOP)

 

Zkušený tým specialistů a know-how

  • tým certifikovaných L1 i L2 specialistů
  • portál pro správu a reportování požadavků
  • scénáře pro zákazníka na míru (s/bez schvalovatele, hybridní, kompletní správa, podpora lokálního IT teamu apod.)
  • správa dle nastavených SLA

Základní pravidla a komunikace

  • Jak a kam hlásí uživatelé požadavky?
  • Existují pravidla na časy řešení požadavků?
  • Jsou požadavky evidovány a vyhodnocovány?
  • Kdo požadavky řeší? Jsou řešitelé zastupitelní (nemoci, dovolené, víkendy, svátky)?
  • Dokáže IT vyřešit efektivně každý požadavek, nebo musí občas laborovat, zkoušet a učit se za pochodu?

Blog

Outsourcing IT služeb

Outsourcing IT služeb

20. 2. 2023

IT outsourcing je proces, kdy organizace přenáší určité aspekty svých informačních technologií na externí společnosti nebo dodavatele. Tato služba se stala v posledních letech velmi populární,…

Číst více