11. 4. 2022
2 min.
Jiří Prokeš

Kdo nám věří/5. část Thermo Fisher Scientific Brno s.r.o.

Kdo nám věří/5. část Thermo Fisher Scientific Brno s.r.o.

V dalším díle našeho seriálu zákaznických referencí vám představujeme společnost Thermo Fisher Scientific Brno s.r.o. a její referenci na naše tisková řešení.

O společnosti Thermo Fisher Scientific Brno

Společnost Thermo Fisher Scientific je leader v oblasti nanotechnologií. Působí na trhu jako výrobce elektronových a iontových mikroskopů pro vědecké a průmyslové použití. Součástí výrobního závodu je i vývojové a technologické centrum. V současné době zaměstnává téměř tisíc odborníků.

Výchozí stav 

S Thermo Fisher spolupracujeme již od roku 2010. Společnost používala velké množství modelů tiskáren od Hewlett Packard. To s sebou neslo velké nároky na skladové zásoby různých druhů spotřebního materiálu. Provozní náklady byly velmi vysoké a nebylo domluveno žádné SLA na dodávky servisních služeb. Celkové náklady na provoz bylo velmi těžké identifikovat a klíčová zařízení od HP (modely HP CM6030) byla velmi nespolehlivá.

Cíle a požadavky zákazníka

V průběhu roku 2013 bylo rozhodnuto o změně poskytování tiskových služeb formou outsourcingu včetně celkové optimalizace počtu tiskáren a zavedení systému pro monitoring tiskáren a účtování nákladů na tisk.

Výzvy a rizika projektu

Projekt byl realizován formou výběrového řízení, jehož součástí bylo dlouhodobé testování námi nabízeného řešení. V průběhu testování jsme řešili specifické požadavky zákazníka vyplývající z velikosti firmy. Bylo také nutné změnit návyky uživatelů, kteří se nyní při práci s tiskovým zařízením museli autentifikovat čipovou kartou.

Řešení dodané CDC

Jsme zodpovědní za dodávky a správu všech tiskových a multifunkčních zařízení. Správa zahrnuje automatické dodávky spotřebního materiálu pro provoz tiskáren, SLA v režimu 5×9 s reakcí do 8 pracovních hodin, monitoring zařízení s napojením na helpdesk po celých 24 hodin denně. Součástí systému je také systém SafeQ pro monitoring a řízení tisku, na základě kterého provádíme přesné účtování nákladů na jednotlivá nákladová střediska zákazníka.

  • Kompletní optimalizace tiskového prostředí z důvodu stěhování.
  • Vytvoření tiskových center (tisk, kopírování a skenování dokumentů).
  • Každé zařízení je vybaveno bezkontaktním snímačem na čipové karty, které Thermo Fisher používá. Díky tomuto systému jsme dostali pod kontrolu, kdo a jak tato zařízení využívá.
  • K dnešnímu dni spravujeme v Thermo Fisher téměř 80 zařízení, jedná se převážně o laserová multifunkční zařízení Konica Minolta, poskytujeme také štítkové tiskárny Zebra v rámci skladových operací. 
  • Nastaveny přesné parametry SLA na dodávky tiskových služeb v režimu 5×9.
  • Díky nasazenému systému SafeQ a jeho základnímu principu Follow Me, je možné vytisknout vlastní dokumenty na kterémkoliv tiskovém centru v jakémkoli místě závodu. Zároveň porucha na jednom zařízení není kritická, protože uživatel může jít po omezenou dobu o 50 metrů dále a vytisknout, kopírovat či skenovat dokumenty na jiném místě.
  • Všechna zařízení jsou v rámci domluveného SLA napojena na náš servisní dispečink CDC Data. Zařízení nám s předstihem hlásí stav provozních náplní (tonery, válce, vývojnice). V případě poruchy nebo blížícího se konce životnosti materiálu, je automaticky vygenerována zpráva pro helpdesk zákazníka na náš dispečink. Náš dispečink automaticky posílá nový materiál nebo vysílá technika na odstranění poruchy.

Vyjádření klienta

„Řešení od společnosti CDC Data nám přineslo zejména dokonalý přehled o nákladech na provoz tiskových zařízení a zbavilo nás starostí se správou tiskových zařízení. Navíc díky dobrým zkušenostem z České republiky se řešení rozšířilo i na naše ostatní výrobní závody v Evropě. Pracuji ve společnosti od začátku tohoto projektu řízených tiskových služeb a za celou dobu trvání mohu konstatovat plnou spokojenost s poskytovanými službami. Tyto jsou dodavatelem zajištovány kvalitně a včas.“
Pavel Hala, IT manager

Mohlo by vás zajímat

IFS Cloud 2021 R2

IFS Cloud 2021 R2

22. 11. 2021

Společnost IFS představila letos na podzim další vydání verze IFS Cloud. Zjistěte, jak tento inovovaný systém může prospět vašemu podnikání. IFS Cloud spojuje prvky zákazníků,…

Číst více
Teambuilding CDC Data + ALTEC 2020

Teambuilding CDC Data + ALTEC 2020

4. 8. 2020

Společnosti CDC Data s.r.o. a ALTEC a.s. jsou již nějakou dobu majetkově propojené a v letošním roce probíhá společná fúze. Abychom utužili vzájemné kolegiální vztahy, uspořádali jsme na konci června…

Číst více
Čtyři způsoby, jak díky M-Files umožníte zaměstnancům efektivní správu informací

Čtyři způsoby, jak díky M-Files umožníte zaměstnancům efektivní správu informací

25. 10. 2021

Informace jsou nejcennějším majetkem organizace, ale jejich nedostatečná správa může způsobit ztráty v efektivitě i v příjmech. Zastaralá technologie (zejména řešení pro správu dokumentů) může být hlavní překážkou…

Číst více
M-Files nyní umožňují elektronický podpis dokumentů

M-Files nyní umožňují elektronický podpis dokumentů

12. 7. 2021

Systém M-Files, přední platforma inteligentní správy informací, která zvyšuje výkon společnosti tím, že umožňuje lidem efektivnější vyhledávání a použití informací, nyní umožňuje elektronický podpis dokumentů díky…

Číst více