28. 11. 2022
2 min.
Michaela Králová

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Společnost IFS byla již po sedmé za sebou jmenována lídrem v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management. Ve zprávě za rok 2022 se IFS umístila na nejvyšší pozici mezi lídry v tomto oboru.

IFS připisuje svou pokračující pozici Field Service Management jako lídra svému odhodlání umožnit podnikům transformovat své servisní operace, poskytovat nové zdroje příjmů a poskytovat kvalitní služby. Díky své šíři inovací v oblasti správy služeb, vynikající optimalizaci plánování pracovních sil a týmu odborníků, kteří skutečně rozumí terénním službám a případům použití v odvětví, IFS pokračovala v růstu tržeb se 105% meziročním nárůstem tržeb z licencí na správu služeb.

„Opět věříme, že společnost IFS byla oceněna za svůj závazek nejen k inovacím a excelenci v oblasti správy služeb, ale také za náš zákaznicky orientovaný přístup, který našim zákazníkům umožňuje stát se chytřejšími a více digitálními podniky,“ řekl Marne Martin, prezident IFS Service Management. „V IFS se zaměřujeme na pomoc servisním organizacím využívat nejnovější inovace, včetně internetu věcí, strojového učení, prediktivních služeb a sloučené reality, k poskytování skutečné hodnoty pro jejich podnikání, ať už jde o provozní efektivitu nebo přechod na pokročilé nebo na výsledky založené služby. S každým dalším vývojem IFS Cloud se neustále snažíme vyvíjet řešení, abychom zajistili, že bude plně v souladu s tím, jak zákazníci nakupují a používají technologie, a to je to, co nás podle našeho názoru odlišuje od konkurence.“

Holistická a komplexní sada pro správu služeb IFS zahrnuje tato nová vylepšení spolu s dlouholetými rozlišovacími schopnostmi:

  • Schopnost fungovat v rámci jednotné platformy
  • Dynamické plánování v reálném čase, které využívá AI a strojové učení k optimalizaci a automatizaci až 500 000 zdrojů za méně než hodinu
  • Komplexní servisní logistika, zpětná logistika, opravy skladů a správa náhradních dílů
  • Rozsáhlá správa aktiv, smluv a záruk
  • Řešení pro mobilní pracovníky s rozsáhlými, přizpůsobitelnými pracovními postupy
  • Kompletní zapojení zákazníků

Nástroj Business Value Engineering Tool se prokázal jako silný odlišující prvek pro IFS, který vytváří základ zákaznického úspěchu od prvního kontaktu s IFS po nasazení – umožňuje společnostem porovnávat, měřit a monitorovat návratnost investic a klíčové ukazatele výkonnosti v průběhu jejich práce s technologií IFS.

Zpráva byla převzata a přeložena z: https://www.ifs.com

Originál zprávy je ke stažení ZDE.

Mohlo by vás zajímat

Digitalizace neznamená konec klasického tisku

Digitalizace neznamená konec klasického tisku

14. 2. 2022

„Trh s tiskovými řešeními je velký a pestrý a lidé tisknout chtějí i potřebují navzdory postupující digitalizaci,“ říká Michael Vojtek, který má ve společnosti CDC Data na starosti Středisko…

Číst více
Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

Dobrý kolektiv je nade všechny benefity

12. 6. 2023

V dnešní době je stabilita a loajalita zaměstnanců v podnikovém prostředí spíš vzácným jevem než běžnou praxí. Průměrná doba setrvání zaměstnance u jednoho zaměstnavatele bývá závislá na moha…

Číst více
Tým CDC Data se představuje/14. díl – Jan Špůr

Tým CDC Data se představuje/14. díl – Jan Špůr

14. 11. 2022

Tentokrát jsme zavítali mezi programátory na pobočku do Dvora Králové n.L. a vyzpovídali Honzu Špůra, kolegu, který  u nás pracuje už od dob svých studií a zůstal nám…

Číst více
IFS Cloud 2021 R2

IFS Cloud 2021 R2

22. 11. 2021

Společnost IFS představila letos na podzim další vydání verze IFS Cloud. Zjistěte, jak tento inovovaný systém může prospět vašemu podnikání. IFS Cloud spojuje prvky zákazníků,…

Číst více