28. 11. 2022
2 min.
Michaela Králová

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Společnost IFS byla již po sedmé za sebou jmenována lídrem v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management. Ve zprávě za rok 2022 se IFS umístila na nejvyšší pozici mezi lídry v tomto oboru.

IFS připisuje svou pokračující pozici Field Service Management jako lídra svému odhodlání umožnit podnikům transformovat své servisní operace, poskytovat nové zdroje příjmů a poskytovat kvalitní služby. Díky své šíři inovací v oblasti správy služeb, vynikající optimalizaci plánování pracovních sil a týmu odborníků, kteří skutečně rozumí terénním službám a případům použití v odvětví, IFS pokračovala v růstu tržeb se 105% meziročním nárůstem tržeb z licencí na správu služeb.

„Opět věříme, že společnost IFS byla oceněna za svůj závazek nejen k inovacím a excelenci v oblasti správy služeb, ale také za náš zákaznicky orientovaný přístup, který našim zákazníkům umožňuje stát se chytřejšími a více digitálními podniky,“ řekl Marne Martin, prezident IFS Service Management. „V IFS se zaměřujeme na pomoc servisním organizacím využívat nejnovější inovace, včetně internetu věcí, strojového učení, prediktivních služeb a sloučené reality, k poskytování skutečné hodnoty pro jejich podnikání, ať už jde o provozní efektivitu nebo přechod na pokročilé nebo na výsledky založené služby. S každým dalším vývojem IFS Cloud se neustále snažíme vyvíjet řešení, abychom zajistili, že bude plně v souladu s tím, jak zákazníci nakupují a používají technologie, a to je to, co nás podle našeho názoru odlišuje od konkurence.“

Holistická a komplexní sada pro správu služeb IFS zahrnuje tato nová vylepšení spolu s dlouholetými rozlišovacími schopnostmi:

  • Schopnost fungovat v rámci jednotné platformy
  • Dynamické plánování v reálném čase, které využívá AI a strojové učení k optimalizaci a automatizaci až 500 000 zdrojů za méně než hodinu
  • Komplexní servisní logistika, zpětná logistika, opravy skladů a správa náhradních dílů
  • Rozsáhlá správa aktiv, smluv a záruk
  • Řešení pro mobilní pracovníky s rozsáhlými, přizpůsobitelnými pracovními postupy
  • Kompletní zapojení zákazníků

Nástroj Business Value Engineering Tool se prokázal jako silný odlišující prvek pro IFS, který vytváří základ zákaznického úspěchu od prvního kontaktu s IFS po nasazení – umožňuje společnostem porovnávat, měřit a monitorovat návratnost investic a klíčové ukazatele výkonnosti v průběhu jejich práce s technologií IFS.

Zpráva byla převzata a přeložena z: https://www.ifs.com

Originál zprávy je ke stažení ZDE.

Mohlo by vás zajímat

Tým CDC Data se představuje/2.díl – Pavel Míl

Tým CDC Data se představuje/2.díl – Pavel Míl

6. 9. 2021

Nedávno jsme vám představili obchodního ředitele Jirku Prokeše, a protože měl rozhovor velký úspěch, rozhodli jsme se v představování pokračovat. Dnes nahlédneme do střediska informačního systému IFS,…

Číst více
Minimalizace prostojů s IFS Cloud ve výrobním závodě

Minimalizace prostojů s IFS Cloud ve výrobním závodě

17. 10. 2022

Výrobci jsou nuceni být stále efektivnější a zároveň se honit za klesajícími ziskovými maržemi.  To je patrné ze shrnutí „Výhled výroby“, které zdůrazňuje, že být efektivní…

Číst více
Jak může správa klientských informací pomoci vaší firmě získat více zakázek Více zakázek díky chytrému DMS

Jak může správa klientských informací pomoci vaší firmě získat více zakázek

19. 2. 2024

Firmy poskytující profesionální služby od účetních přes finanční služby až po poradce si velice dobře uvědomují, že získávání nových klientů (a udržení těch stávajících) je pro ně…

Číst více
Předpovědi datového průmyslu pro rok 2022

Předpovědi datového průmyslu pro rok 2022

21. 3. 2022

Přinášíme vám další predikci pro rok 2022, tentokrát od našeho partnera M-Files, zaměřenou na datový průmysl, zejména umělou inteligenci, práci s dokumenty a interní spolupráci. Už více…

Číst více